Heb er echt zin in!!!

Morgen mag ik helemaal voor niks mee naar de dierentuin(rhenen)… Zoasl velen van jullie weten krijg ik via de thuiszorg een soort van begeleiding/hulp in mijn huishouden. (vooral organiseren en ordenen, van het chaotische af komen zeg maar)… en die hulp is aangesloten bij vrienden van de thuiszorg(is stichting hier )… Ze mochten allemaal mensen opgeven waarvan ze vonden dat die wel ene uitje verdiend hadden… en ik mag dus mee!!(met daantje natuurlijk)… er blijkt vanalles geregeld te zijn… inclusief lunch en versnaperingen… en nog meer verrassingen enzo… dus ik ben heeeeeel benieuwd. In elk geval wordt er goed weer voorspeld…



Ga nu dus maar gauw naar bed, want word morgen om 8.15 al bij de bus verwacht :shock: :mrgreen:



Morgenavond verslag!!! :wink:

Wat ontzettend leuk zeg! :smiley: Veel plezier!

al wakker ;-)?



Veel plezier straks en geniet ervan!! Maak je wel foto’s??

:dance: enjoy :dance:

veel plezier!!

jaa zekers al wakker… al had ik nog best ff willen blijven liggen :stuck_out_tongue:



Nee zo daantje eruit, aankleden, pap erin, mama aankleden en dan wachten op opa die ons naar de bus gaat brengen. Tas staat al klaar(sja, je neemt toch altijd nog vanalles mee), fototoestel zit in de tas, met extra batterijen, dus dat moet goedkomen :mrgreen:

Veel plezier vandaag, geniet ervan!

Veel plezier!! Het wordt lekker weer, perfect voor een dagje dierentuin!! :thumbup:

Veel plezier vandaag :dance:

Wat ontzettend leuk zeg!

Geniet er maar van,het weer is mooi,heel veel plezier

marieke lekker genieten he meis jullie hebben het verdient

Veel plezier meid en geniet ervan!

Wat leuk!!! :dance:

Heeeeeeeel veel plezier!

Heel veel plezier!

Lekker genieten.

HEEEEEEL VEEL PLEZIER WIJFFIE :dance: :dance: :dance:



geniet van het weer … daan … en je dagje weg …



Gewoon lekker even wat anders …





ik spreek je vanaaf :-*

Hele fijne dag en geniet ervan.

wat ontzettend leuk zeg!!!

Heel veel plezier toegewenst! :smiley:

Heel veel plezier.

:dance: :dance: :dance: :dance:

Krijg helemaal het schoolreisje gevoel!

Veel plezier vandaag

Je leest dit pas vanavond, dus ik hoop dat je genoten hebt van zo’n dagje lekker er uit ! Dit kwam je écht toe, meis !!!



liefs

Gerda