Heb de zenuwen.......ik heb de baan.....zooo blij!

Gefeliciteerd! Extra genieten van je vakantie dagen!:thumbup:

Voor hoeveel uur is het eigenlijk?

Voor 20 uur per week.



We zijn het net even gaan vieren, een hapje wezen eten met de kids.

Heel veel succes! Kom zelf ook uit de grafische hoek, is erg leuk, maar wel hard werken (deadlines etc…)!



Tip: Neem zoveel mogelijk verschillend werk mee om te laten zien wat je allemaal kunt.

@Jippo wrote:

Heel veel succes! Kom zelf ook uit de grafische hoek, is erg leuk, maar wel hard werken (deadlines etc…)!



Tip: Neem zoveel mogelijk verschillend werk mee om te laten zien wat je allemaal kunt.




Ja dat zal zeker hard werken zijn, is me ook gezegd.

Maar das beter dan te versuffen, zoals ik de laatste maanden ervaren heb op kantoor.



Maar vanwaar je tip? Ik heb die baan al gekregen? Of bedoel je om me daar binnen het bedrijf op te werken?

Pfff… Daar had ik even overheen gelezen! Gefeliciteerd!!! :clap:

Wat ga je precies doen?



Edit: dat ben ik nu aan het lezen…

Leuk meid! En wie weet kun je je inderdaad ‘opwerken’ naar een wat creatievere functie! Gewoon veel interesse tonen, mischien wat softwarepakketten gaan leren (is ook nog eens leuk). Anyway: succes!

Ja hè, ik ben al begonnen met Photoshop gisteren. Kan dat zowieso wel goed gebruiken, ik maak een aantal keer per jaar bruidsreportages, en dan is zo’n programma ook erg handig…



Ik was al begonnen met een cursus Nima A Communicatie, maar wie weet nog eens via het bedrijf een cursusje her en der??

Wauw, gefeliciteerd meid!

Heeft het dumen dus geholpen :wink:

Hé joh! Hartstikke goed man!!! Gefeliciteerd!!!

Ik krijg net je mail! Super meid. Lees het net pas , want heb heel de dag gewerkt.



Ben zoooo blij voor je, wat heerlijk…



(lief dat je aan me denkt maar ik heb al gewerkt bij Vacansoleil, die fout maak ik niet nog een keer… :hand: :wink: )

Hahahahaha, was het niks nee? Ik zoek je straks nog even op…

Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Zooo, da’s gaaf zeg!!! En zeker in deze tijden :wink: Superleuk, veel plezier met je nieuwe baan! :thumbup:

Wauw! Wat goed! Gefeliciteerd! 2009 wordt een top jaar voor je :wink: Ik ‘spreek’ je wel weer als je terug bent van je vakantie!

@crien wrote:

Wauw! Wat goed! Gefeliciteerd! 2009 wordt een top jaar voor je :wink: Ik ‘spreek’ je wel weer als je terug bent van je vakantie!




Heb net sms gehad. 24 graden en heeerlijk ruim appartement. Geniet erv an Anne-marie :-*

Oh wat heerlijk voor je!!!

Supergefeliciteerd meid!!! :thumbup: :-* :clap:

Dat heb je maar mooi even geflikt!!! :smiley:

@dena wrote:

@crien wrote:
Wauw! Wat goed! Gefeliciteerd! 2009 wordt een top jaar voor je :wink: Ik ‘spreek’ je wel weer als je terug bent van je vakantie!




Heb net sms gehad. 24 graden en heeerlijk ruim appartement. Geniet erv an Anne-marie :-*




:dance: Wat fijn voor ze! :dance:

Nou we zijn er weer, lekker bijgebruind (roodbruin), het was vooral gisteren heerlijk weer, ruim 25 graden.



We hebben wel een enkele bui gehad, en ook redelijk veel wind, maar we hebben ons prima vermaakt hoor…Mooi appartement ook. Ik zal morgen wel foto’s gaan plaatsen. Nu eerst even Prison Break kijken



Hoe was jullie reisje naar Egypte eigenlijk Crien???

Ik zal het Showforum zeer binnenkort weer eens een bezoekje gaan brengen… :mrgreen:

Heerlijk trouwens om even bij te komen in de zon…zucht…

@Anne-marie wrote:

Nou we zijn er weer, lekker bijgebruind (roodbruin), het was vooral gisteren heerlijk weer, ruim 25 graden.



We hebben wel een enkele bui gehad, en ook redelijk veel wind, maar we hebben ons prima vermaakt hoor…Mooi appartement ook. Ik zal morgen wel foto’s gaan plaatsen. Nu eerst even Prison Break kijken



Hoe was jullie reisje naar Egypte eigenlijk Crien???




Wat lekker! Ben benieuwd naar de foto’s!



En onze vakantie was ge-wel-dig! Je had die 2 dabbers van ons moeten zien op het strand :inlove: ze waren er niet weg te sláán! :mrgreen: