Heb de zenuwen.......ik heb de baan.....zooo blij!

@Anne-marie wrote:

WHAAAAAAA, ik heb de baan :dance: :dance: :dance: :dance:



Ben er nog helemaal flabbergasted van, (schrijf je dat zo?)



Sta gewoon nog steeds te shaken, zo ontzettend blij ben ik!!!




Mijn Engelse FF spellcheck zegt dta je inderdaad zo flabbergasted schrijft!

Geweldig meid!! :dance: :dance: :clap:

Gefeliciteerd! :thumbup:

:thumbup: :thumbup: Wat goed! Gefeliciteerd meid!

Gefeliciteerd,



Laat je de andere gesprekken doorgaan?

gefeliciteerd :thumbup:

Gefeliciteerd !!

Super gefeliciteerd :clap: :dance: :dance: :dance: :-*

Gefeliciteerd!

:dance:

wauw wat goed zeg! Heb je dat meteen te horen gekregen joh? geen andere kandidaten die ze willen afwachten?



en die andere twee gesprekken, zijn dat 2de en 3de keus, of zit daar nog een baan bij die je nóg leuker leek?



wanneer begin je?

annemarie, super zeg!!! van harte gefeliciteerd met je baan!!

@juudje wrote:

Gefeliciteerd,



Laat je de andere gesprekken doorgaan?




Nee alles afgebeld



Krijg net nota bene nog een telefoontje van Vancasoleil, dat ik ook daar op gesprek mag komen. Ik ga dus niet, ook al hebben ze een intern zwembad en een gratis vakantie voor hun medewerkers :think: :think:



Klinkt wel goed hè, maar dat gaat om een baan als financieel medewerker, en daar wil ik juist vanaf.

Gelijk heb je :thumbup: lekker dichtbij voor jou en de kinderen ook :thumbup:

van harte gefeliciteerd :clap: :dance: :dance: :dance: :dance: :-*

Even over de functie, ik word daar “office manager” iemand die al het reilen en zeilen binnen het bureau gaat aanpakken. Maar daarnaast mag ik ook meedenken met campagnes en soms ook teksten redigeren…



Echt zo leuk…



De andere heb ik afgezegd omdat ik anders misschien niet kan gaan kiezen.



Gisteren is er nog door verschillende mensen aan me gevraagd wat mijn nr.1 keuze zou zijn. En daar staat deze baan of deze werkgever moet is eigenlijk zeggen, met kop en schouders bovenuit.



Ik wist vantevoren niet wat ik zou moeten gaan doen, het was een “open sollicitatie”



Het doet mij vooral erg goed, dat op basis van mijn persoon, ik gewoon overal mag kennismaken, geeft me een erg goed gevoel. Soms kan ik wat onzeker zijn, maar blijkbaar straal ik dat niet uit.

oh vacansoleil, hmm je woont niet in mijn buurt he :think:

Nee hoofdkantoor zit in Eindhoven, maar die hebben heel goede arbeidsvoorwaarden, als ik het zo lees…



Had je interesse?

Anne-Marie,

van harte gefeliciteerd !!! Jouw enthousiasme straalt hier van mijn pc scherm af. Geen wonder dat ze jou kozen !!! :dance: :dance: :dance:



(off topic: net mijn vader nog gehoord vanuit Tenerife ! Al dagen 20-22 graden. Hun bruine kleurtje begint al aardig te komen…

het jouwe bijna hé meis !)




liefs

Gerda

@Anne-marie wrote:

Nee hoofdkantoor zit in Eindhoven, maar die hebben heel goede arbeidsvoorwaarden, als ik het zo lees…



Had je interesse?




oh ja dat lijkt me leuk, wij boeken nu veel voor klanten vacansoleil, heb altijd al touroperating willen doen! :thumbup:

@gerda wrote:

Anne-Marie,

van harte gefeliciteerd !!! Jouw enthousiasme straalt hier van mijn pc scherm af. Geen wonder dat ze jou kozen !!! :dance: :dance: :dance:



(off topic: net mijn vader nog gehoord vanuit Tenerife ! Al dagen 20-22 graden. Hun bruine kleurtje begint al aardig te komen…

het jouwe bijna hé meis !)




liefs

Gerda




Ja het is echt zo…ben helemaal happy. Mijn vakantie kan in ieder geval niet meer stuk, ook al gaat het ter plekke vriezen of stormen…



2009 begint voor mij heel goed, terwijl 2008 juist minder goed eindigde.



Ik beschouw KOK ook een beetje als uitlaatklep, dus hopelijk vergeven jullie me mijn over-enthausiasme een beetje 8)

@oessie wrote:

@Anne-marie wrote:
Nee hoofdkantoor zit in Eindhoven, maar die hebben heel goede arbeidsvoorwaarden, als ik het zo lees…



Had je interesse?




oh ja dat lijkt me leuk, wij boeken nu veel voor klanten vacansoleil, heb altijd al touroperating willen doen! :thumbup:




http://www.vacansoleil.nl/vacatures_filiaal.php?land=nl&section=ch&anchor=com



Check this out…

eindhoven is alleen niet te doen voor mij :?