Heb de punctie overleefd......

Hallo meiden…



Ik vond de punctie erg zwaar en vervelend.!

Er zaten er een paar taaie bij die waren moeilijk te prikken,

Die eigenwijze wouden er niet uit.!

Nou ze hebben 20follikels aangeprikt.

Menn heb wel 20minuten in de stoel gelegen.!

Ze vonden mijn een bikkel,een harde.

Nou toen dat klaar was 9buisjes eicellen en werd op mijn buik geplakt en op naar utrecht. Daar aangekomen meteen de buisjes eraf gehaald en kees moest naar het heren kamertje toe. die kamer ziet er best gezellig uit hoor met dvd. Hij was al gauw weer terug.

daar moeten vast superzaadjes van komen.

We moesten een half uur later terug komen voor de uitslag van de eiceellen,zaad En dan komt nu de uitslag…





































Er zijn wel 13eitjes gevonden.!

yippie goede score zij de vrouw van het lab.!!!

En het zaad was 70miljoen.!!!

Jullie raden het al ik ging met een bigsmile het ziekenhuis uit.!!!



Maar aangezien omdat ik heel veel kans heb op overstimulatie,

Moet ik vrijdagmorgen weer bloedprikken en dan om 11:10 weer een echo

Ze willen mij goed onder controlle houden.



Heb nu wel heel veel buikpijn kan ook moeilijk lopen,

Maar mij hoor je zeker niet klagen.!

Vanmiddag nog ff lekker geslapen,

en hubbie heeft eten gemaakt.!







zaterdagmorgen tussen 9-10 word ik gebelt of er bevruchting is opgetereden En dan zondagmiddag de terugplaatsing tussen 14:00 16:00



Kuss beertje

Hoi Beertje,



Dan gaan wij nu harstikke hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Je hebt een goede oogst gemaakt! Daar moet vast een paar bevruchtingen van komen! Ik heb een prachtknulletje dmv IVF gekregen!



Veel succes en sterkte! O ja,de terugplaatsing (TP) is absoluut niet pijnlijk! De punctie heb ik onder een roes gedaan, ik heb dus heerlijk geslapen tijdens de punctie!



Groetjes,

Monique

Kijk eens aan! Dat is heel goed nieuws Beertje!! :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Daar komen vast wat mooie emmies uit! Doorduimen nu tot zaterdag en dan hopelijk vrijdag ook nog een goeie uitslag van het bloed!

Kleine tip mocht je dat nog niet hebben meegekregen van het ziekenhuis uit; rustig aandoen en proberen rond de 3 liter te drinken op een dag. Dit zorgt ervoor dat je bloed goed blijft je het vocht wat nu weer terug je follikels ingaat aanvult en zo de overstimulatie weet te beperken!



Denk goed aan je lijf en luister ernaar! Heel veel succes!

ooh wat goed hey echt een hele mooie oogst

dus nu is het wachten tot zaterdag spannend hoor



ik heb ook een zoontje via ivf/icsi gekregen en ben nu weer zwanger ook via ivf/icsi dus ik hoop dat je dat een beetje goede hoop geeft en idd de tp doet absoluut geen pijn

heeeeeel veeeeeel succes met het wachten

Heee beertje



Geweldige score meid, daar moet haast wel een mooi kindje uitkomen. Ik zelf had 6 eitjes , 4 bevrucht en ben nu zwanger van 1 bijzonder kindje!!

Meid , heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes !!! Ik duim voor je en hou je in de gaten hoor.



Groetjes Tans

Hoi beertje,



Wat goed zeg echt super… nu nog eventjes spannend tot van het weekend of je geen overstimulatie hebt en of bevruchting is gelukt. Suc-6 tijdens het wachten moet haast wel zenuwslopend zijn.



gr marientje

Wow, hopelijk gaat alles goed!! We duimen voor je…eeehhh, jullie!

Only think positive thoughts.



Pebble

Hoe is het bloedprikken gegaan Beertje?

Ik hoop en duim dat alles goed was en dat je dit weekend 1 en mss wel 2 emmies mag ophalen!

Hallo meiden.!



Bedankt voor jullie berichtjes.!



Bloeduitslag was goed.!

Er zat wel wat vocht in de buik.

Maar niet om je ongerust te maken.

baarmoederslijm was 14mm dus ook goed.

En dan nu wachten op morgenvroeg of er een bevruchting is…

jullie horen van mij.



Kuss beertje die nu toch wel zenuachtig word.