Headbangen, oftewel overal met zijn hoofd tegen rammen

Dat van het matrasje is een goede tip!

Nooit bij stil gestaan.



Sis, ik vind het fijn dat je meedenkt hoor! :-*

Alle tips zijn uiteraard welkom.



Vind het sowieso fijn dat iedereen hier mee denkt en met tips en ervaringen komt.



Morgen moet ik de hele dag werken, dus waarschijnlijk dat ik donderdag of vrijdag toch even langs de HA ga om te checken voor zijn oortjes.

Kan ik dat welicht uit gaan sluiten.

ik heb vroeger geschud voor het in slaap vallen, een soort heen en weer wiegen en neurien erbij. Ik heb ook een vorm van scoliose maar heb dit nooit in verband gelegd met elkaar.mmmm Zou best wel wat in kunnen zitten dat ikdat daarom deed.



gr Leonie

Haha, ik open werelden hier… :wink:

@Anneke wrote:

Haha, ik open werelden hier… :wink:




:-*

Hoi,



Een vriendin van mij heeft een zoontje die dit ook altijd deed, bonken en dan een soort neurién, bij de arts geweest, maar er was niks aan de hand, die vertelde dat veel kinderen zoiets doen, vooral jongetjes en dat het vaak duurt tot een jaar of 6. Hij is nu bijna 7 en hij doet het idd niet meer.

Vond het wel apart om te zien, maar voor hem werkte het rustgevend.

als ik er aan denk of er al naar kijk en het zelf zou doen word ik al misselijk bij de gedachte als of je in een draaimolen zit.



hoe gaat het nu anneke?

Hoi,



Bedankt voor het vragen.



Hij doet het nog steeds, slaap ook slecht want het gaat gedurende de nacht gewoon door.

Vanochtend was hij wakker geworden, was me aan het aankleden en laat hem altijd eventjes in bed totdat mijn man hem komt halen als die beneden de tafel heeft gedekt.

En toen hoorde ik hem weer, ging kijken, en toen stond hij gewoon in bed, wakker, en sloeg met zijn voorhoofd op de rand van het bed… :?



Gisteren was hij op het KDV en heb gevraagd of hij het daar ook deed.

En toevallig toen hij daar 's middags op bed lag hoorde ze een ‘gek’ geluid, en bleek het Lucas te zijn. Daar ook dus…



Lucas heeft blonde haartjes, nog erg dun natuurlijk, en ik zag dat de bovenkant van zijn hoofd helemaal rood is. :cry:

@Anneke wrote:

En toen hoorde ik hem weer, ging kijken, en toen stond hij gewoon in bed, wakker, en sloeg met zijn voorhoofd op de rand van het bed… :?




dat is wel vreemd hoor, levi heeft het gelukkig nooit op die manier gedaan.

het is zo jammer dat je het gewoon niet even kan vragen aan hem waarom hij dat nou doet.

als zijn hoofdje nu ook al rood word is niet zo fijn.

:hug: :hug:

ik heb geen ervaring, tips of ideeen maar wilde je gewoon even een dikke knuffel geven :hug:

Dankje… :-*