nou, meneertje had gisteren met papa afgesproken dat er vandaag geen luier aan ging en voor elke plas/poep een spekje: inmiddels dus al 4 spekjes op en geen natte broek nog!!
Hij kan het dus wel, super.
Heb wel een luier aangedaan toen we de deur uitgingen maar op de teugweg ook zonder luier in de auto (hij had net op de pot bij oma geplast dus ik durfde het wel aan).
Maar, IK BEN ZO TROTS :inlove:
Ik probeer al een tijdje, om de zoveel weken, hem een tijdje zonder luier te laten lopen maar dan was hij net te laat bij de pot en dus veel natte broeken.
Nu maar hopen dat dit het begin is en hij overdag zindelijk is voor de baby komt.
(enne de spekjes worden straks weer stickers voor een mooi kado)
:dance: Leuk zeg!
Oh ik kan je garanderen dat je nu wel goed zit hoor!
Hier hetzelfde bij ons sinds 3 weken (zie topic) en dat gaat nog steeds helemaal goed.
Mijn boef heeft woensdag dus bijna de hele dag zonder luier gelopen
Donderdag met al die werklui in huis wilde hij zijn luier aan, ok kan ik begrijpen, vrijdag op kdv ook luier aan, wc is nog een beetje eng daar.
Maar gister…tromgeroffel, de hele dag zonder luier en hij kiest zelfs eerder voor stickers dan voor spekjes( :shock: ) :dance:
Hij doet ook zelf zijn broek omlaag en omhoog dus hoef hem niet eens te helpen. Hij gaat ook zelf steeds naar de pot zonder wat wij het vragen.
Vanmorgen ook al 3 keer op de pot maar helaas toen kwam er het eerste ongelukje en toen wilde hij meteen een luier om. Straks weer proberen zonder luier maar ik ben gewoon al heel trots op mijn mannetje
:dance: :dance:
super boefje, bij mijn zoon is het precies nog te vroeg, hij zit graag op het potje maar dan wel met zijn luier aan.Vanals hij rondloopt in zijn blote poep heeft hij schrik om op het potje te gaan. Heb hem ook al laten rondlopen maar dan vind ik altijd plasjes in het hele huis door. En als hij ziet dat wij plassen op het groot toilet zegt hij “ikke ook pippie doen” maar eens ik hem erop zet is hij bang. Iemand tips? Hij is van november 2 jaar.