he bah-> opgelost!

Wil ik eens een keer met het openbaar vervoer, wordt het me gewoon ONMOGELIJK gemaakt!

Zaterdag aanstaande moet ik om 10.00 uur in Doetinchem zijn. Ik vond het al zo vreemd dat ik alleen een routebeschrijving voor de auto mee kreeg, maar nu weet ik waarom…

Het reisadvies van de NS was: op vrijdagavond al vertrekken, want de eerste trein op zaterdag komt ná 10.00 uur aan :wall:

Het reisadvies van ov9292 was: om 7 uur vertrekken, dan kom je er met omwegen met de bus ook wel :doh:



Ik wilde zo graag nog even studeren in de trein, maar dat wordt hem dus niet. Grrrr, en onze auto heeft kuren, moet ik met dat rotding gaan reizen! :twisted:

Oh vervelend is dat he. Je denkt toch dat je ondertussen wel bijna overal normaal moet kunnen komen…

Succes als je toch met de auto moet!

En dat is nou net weer een voorbeeld waarom ik door de jaren heen een gigantische hekel heb gekregen aan het openbaar vervoer. :wall: :wall:



Kan je niet een dagje autoruil met een broer, zus, ouder, vriend of vriendin of zo doen omdat jij een keertje verder weg moet en je auto niet geheel betrouwbaar is? Doen wij ook wel eens hier.

Kun je de tekst niet inspreken in een bandje,of de moeilijkste dingen zodat je in de auto daar naar kan luisteren :think: :oops: misschien wel een stom idee :lol: vond hem zelf wel goed :mrgreen:

Het kan wel maar dan moet je om 6.56 vanaf assen naar zwolle naar deventer naar apeldoorn naar zutphen naar vorden en dan met de bus en dan ben je er om 9.50 uur :angel:

Dit soort dingen heb ik dus altijd met de trein.

Ga ik eens een keer met de trein, is er altijd wat!

@lydia wrote:

Het kan wel maar dan moet je om 6.56 vanaf assen naar zwolle naar deventer naar apeldoorn naar zutphen naar vorden en dan met de bus en dan ben je er om 9.50 uur :angel:


ja, dat bedoel ik :wink: :mrgreen:

prinsjeJason: leuke tip :lol: , maar ik denk dat ik het na het inspreken al uit mijn hoofd ken :wink: Tis alleen een beetje veel werk, en ik wilde meer praktisch aan de slag :angel:

Je hoeft het niet te vertellen hoor, maar ik ben heel nieuwsgierig waarom je van zo ver naar 'of all places" helemaal naar Doetinchem moet???

Zo’n wereldstad is het hier, nou ja tegenwoordig daar, niet…



En tja, helaas, over de reis kan ik je weinig adviseren…

Ik doe een studie en de bijeenkomsten vinden plaats in Doetinchem city 8)

Whaaaaa, ik krijg net een mailtje van een oplettende medewerker. Zij zag dat ik uit Assen kwam, en ik mag ook naar Drachten! Wel op woensdagmiddag, maar dat komt me weer helemaal goed uit (en dat is iets beter te bereiken dan Doetinchem city :lol: )



Ikke blij!!