He allemaal ik ben nieuw hier...

Hallo Allemaal!

Ik ben hier nieuw op het forum,

En zal me even voorstellen Ik ben Face (mijn echte naam zeg ik i.v.m eventuele bekenden hier liever nog niet)

Ben 27 jaar en heb 8 jaar een relatie met mijn vriend.

Wij zijn alle 2 dol op kinderen dus dat wij een kinderwens hebben is niet zo raar veel mensen roepen zelfs dat ze het raar vinden dat wij nog geen kinderen hebben ( soms moeten ze even nadenken voordat ze dat zeggen maar oke) We zijn inmiddels 9 maanden bezig om zwanger te worden helaas heb ik 2 maanden geleden een miskraam gehad en daar hebben we het nog steeds moeilijk mee. Iedereen om ons heen zijn zwanger of hebben kinderen dus dat is best moeilijk.Sommige zullen vast denken 9 maanden valt toch wel mee? Klopt misschien ook wel maar als je het besluit neemt om met de pil te stoppen dan is het iedere maand dat het niet lukt een enorme teleurstelling. Wij hebben de afgelopen jaren behoorlijke erge dingen meegemaakt dus nu willen we eindelijk wat geluk en een hele mooie geluk!

Ik moet wel zeggen dat mijn ovulatietesten steeds weer positief zijn dus dat is natuurlijk super! Dus hopen wij dat we snel zwanger zijn! Dus nu maar veel klussen… :inlove:

Lijkt me dus erg fijn/leuk om met jullie mee te kletsen op het forum…

Groetjes Face

Welkom en veel plezier hier op het forum.

Welkom! :mrgreen:

welkom en veel plezier hier

hooooooooooooooooi !!!

spijtig te horen over je miskraam , helaas ervaring mee …

er is een topic waar je over kan praten als je je hart wilt luchten.

de meiden hier zijn super in het opvangen en hoop ook dat je snel je draai hier vind.

pas wel goed op , want euhhhh K O K is een klein beetje verslavend !!

heel veel succes met sporten :wink: hopelijk mag jullie wens snel in vervulling raken .

veel plezier hier !!!

:-*

Welkom hier… Spijtig van je miskraam. Hier helaas ook ervaring mee, mara ben hier op het forum goed opgevangen.

Ik hoop dat jullie kinderwens snel vervuld wordt.

welkom!!

Hoi,

Welkom op dit gezellige forum :dance:

Veel lees/tik plezier.

Liefs Romata