HCG na mk

Ik zit me even af te vragen hoe snel jullie na een mk een negatieve test hadden. Blijft er nog lang hcg zitten?

En kun je dan niet zwanger worden in die tussentijd??



Ik zit nu op 2,5 week na de mk en ga zaterdag denk ik wel even voor de zekerheid testen. Maar ik heb ook al ergens gelezen dat het wel 6 weken kan duren voordat je geen hcg meer in je lichaam hebt.



Iemand ervaringen?

Toen ik een miskraam heb gehad werd ik niet ongi, na 2 en halve maand had ik een positieve test, ging naar de HA en die maakt me onzeker want die zei dat tot 9weken na de MK HCG in je lichaam zit. Gelukkig bleek ik gewoon zwanger!!



Hoop dat het bij jou ook zo is!

Oessie bedankt!



Maar het duurt nog even voordat ik evt. kan testen voor een positieve test.

Eerst nog voor een negatieve waarschijnlijk (wel vreemd…) :o



Maar begrijp ik nou goed dat je niet meer ongesteld bent geweest tussendoor?

Waarom testte je dan pas na 2,5 maand als ik vragen mag?

Sproetjes, volgens mij geldt hier (in het algemeen dan) dat hoe langer je zwanger was, hoe langer er waarschijnlijk hcg in je lichaam blijft. Klinkt ook wel logisch omdat de hcg waarden meestal ook hoger zijn als je langer zwanger bent geweest. Maar het verschilt per persoon.



Ik denk dat de kans best aanwezig is dat jij nog een restje hcg in je lichaam hebt. Jij was toch iets van 11 weken zwanger, of vergis ik me nu ernstig?

Ik had de mk precies met 12 weken, maar het vruchtje was met 8 weken gestopt.

Ik heb nog een kv-test, dus die doe ik zaterdagochtend (dan is het drie weken na de mk) en dan maar even kijken of ie negatief is.

Ik hoop voor je (al klinkt dit volslagen belachelijk) dat de test negatief is, of in elk geval niet duidelijk positief.



Ik had al weer een eisprong toen m’n test nog licht positief was. Ik hoop dat je cyclus snel herstelt.

Dank je :-* Ik snap 'm! :wink:



Ik hoop het ook. En dan maar afwachten of mijn cyclus zich herstelt inderdaad. Inmiddels heb ik alvast weer een banner aangemaakt en dan zie ik tegen die tijd wel of het een beetje klopt.



Dus het is niet zo dat je als ie positief is nog geen eisprong gehad kunt hebben? Dat las ik ergens maar dat leek me al niet helemaal juist.

Vandaar dat ik zelf maar even een topic heb geopend :smiley:

na me mk kreeg ik primolut (zit in de mm) omdat ik ook niet ongi werd

daarna werd ik weer ongesteld en kreeg ik weer clomid

nu ben ik 3 dagen overtijd en de testen blijven maar negatief heel vreemd allemaal ook geen enkel teken van een aankomende ongesteldheid

morgen bloedtest :pray:

@Sproetje wrote:

Oessie bedankt!



Maar het duurt nog even voordat ik evt. kan testen voor een positieve test.

Eerst nog voor een negatieve waarschijnlijk (wel vreemd…) :o



Maar begrijp ik nou goed dat je niet meer ongesteld bent geweest tussendoor?

Waarom testte je dan pas na 2,5 maand als ik vragen mag?




Nou ik ging er van uit dat ik eerst ongi moest worden voordat ik uberhaupt zwanger weer kon worden. :oops: , toen ik maar niet ongi werd, beslooot ik naar de HA te gaan, mijn vriendin zei die avond ervoor tegen mij, je bent toch niet zwanger… dus ik toch maar even testen en jahoor!!

Ha ha!

Dat zijn nog eens leuke verrassingen :wink:

Weet iemand of je wel een eisprong gehad kunt hebben als de test nog positief is? :think:

Volgens mij kan je gewoon weer een eisprong hebben als je nog HCG in je lijf hebt. En als je dan positief test dan heb je of nog HCG in je lijf van de vorige zwangerschap of je bent opnieuw zwanger. :eh: :mrgreen:

Ik ging een week na de mk voor een echo om te zien of ik “schoon” was. Er was toen op de echo al een follikel te zien die over een paar dagen zou springen. Mijn zwangerschapstest was toen nog (vaag) positief.

Oke, dan is dat mysterie in ieder geval opgelost :mrgreen:

Nu maar even afwachten of mijn test zaterdag inmiddels negatief is.



Gelijk nog even eisprong vraagje.



Als je steken hebt gehad en wat meer slijm dat daarna weer minder wordt.

Dan is het toch raar als je een paar dagen later ook weer meer slijm hebt? :eh: