HCG maar 35 wt houd dit in??

Mijn hcg waarde bij mijn zoontje was als volgt.

9-9-2009 ongie

21-9-2009 posi ovu test en uitraard geklust.

10-10-2009 posi bloedtest met een hcg waarde van 400 nog wat!!!

tevens die avond een test gedaan en ook deze was positief!!!

16-10-2010 hcg waarde van 7000 nog wat!!!

NU BEN IK 16-3-2011 ONGIE GEWEEST.

geen ovu testen gebruikt maar gewoon de natuur ze gang laten gaan.

Ik vermoed dt me ovu was op 27-3-2010

gister posi bloed test via ha deze was 35

urinetest bij dokter was ook posi maar thuis vandaag negatief!!!

met de predictor gevoelige zwangerschap test.

Betekend dit wat ik denk dat het betekend.

Ik ben nu op de 30 ste dag van me cyclus en zou dus volgens mijn berekening dan vandaag 4 weken en 1 dag zwanger zijn.

BEN zo bang dat het mis gaat, want ik heb zo raar voorgevoel!!!

Zou het hormoon gewoon nog te laag zijn omat het nog zo pril is of betekend dit een miskraam!!!

graag jullie ervarigen meninegen of reacties??

Predictor staat juist wel bekend om laat positieve testen :wink:

Misschien een domme vraag maar waarom moest je nu bloedprikken?

Ik zou een kruidvat test halen (2voor 5,-) die is mij goed bevallen en hoor daar veel positieve dingen over.

Hcg stijgt in het begin erg snel, ik las ergens dat 2 weken na de bevruchting je hcg tussen de 3 en 426 kan zitten dat verschilt schijnbaar erg per persoon en zwangerschap.

ik moest bloedprikken vanwege de buikpijn gevoel van ongie krijgen had!! daarom deden ze een bloedtest.

maar bij mijn zoontje was hij dus met die 4 weken en 2 dagen dus 400 hcg waarde en ook een posi thuis test!! nu is het 4 weken en 1 dag en heb een nege thuis test en maar 35 hcg waarde

Zou natuurlijk kunnen dat je een latere innesteling hebt gehad, en dan nog, de hoogte van hcg hoeft niet meteen hetzelfde te zijn als de vorige keer he, als het goed is loopt deze op. Zou dan even wachten en over een paar dagen nog eens testen.

Ik vroeg het van het bloedprikken omdat ze dat hier dus echt niet zomaar doen, want nu maakt het je nog onzeker en weet je eigenlijk nog niks.

Ik had namelijk bij de oudste ook erge krampen alsof ik hevig ongi was maar er was niks te bekennen. Ik was dus idd zwanger en is toen ook allemaal goed gegaan gelukkig.

Ik zou ofwel even een dag of 3 wachten en dan nogmaals dezelfde test gebruiken of de kruidvat test halen.

Succes en hopelijk zit alles goed :thumbup:

maar als ik zondag test en hij is weer negatief da moet ik ervan iutgaan dat di een miskraam is??

Dat lijkt me dan wel een mogelijkheid, maar zoals ik al zei, waarom haal je niet even een ander merk??

Geen bloed, geeft moed… bij mij duurt het meestal ook even voor ik duidelijk positief test…

Sterkte met de onzekerheid!

een hcg waarde van 35 bij 1 dag overtijd is op zich prima. je moet zondag dan wel echt positief kunnen testen ja. het verdubbeld ong. om de dag.

Ben benieuwd hoe het nu is? :hug:

Ik denk ook aan je… duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Groetjes,

LaBruja

ik heb inmiddels al 2 posi testen gehad maar heb nu vanmiddag alleen wat slijm met heel lichtroze dus ik weet het niet ik houd maar rekeing met een miskraaam

HCG van 35 kan wel als je net zwanger bent hoor, misschien was je wel pas 4 weken en had je een langere cyclus ofzo… Kan je niet opnieuw je HCG testen bij de huisarts? als de test thuis eerst negatief was en nu positief en het merk hetzelfde was, word je HCG in ieder geval meer dus dan zou dat voor nu nog niets vertellen… en roze slijm zegt ook niet veel hoor…

Maar snap je angst wel… een dikke :hug: en hoop dat deze zwangerschap goed gaat!

groetjes, Louise

Hoe zagen je testen er uit? Wel donkerder dan de eerste? :hug:

Lichtroze slijm wil niets zeggen hoor, niet van het ergste uit gaan.

Dat slijm, dat had ik ook bij mijn 2e… Nu een kerngezonde Hollandse jongen van bijna 2…

Maar ik ging ‘ook’ van het ergste uit. Ben nog nooit zo gelukkig geweest als toen zijn hartje door de onderzoekskamer schalde…

Groetjes,

LaBruja

@mamavanDéan wrote:

de eerste twee ghetzelfde ongeveer en die clearblue digital zei zwanger 1 a 2 weken!!

heb na gebeld en ik mag bloed prikken

en als het niet goed is dan weet ik dat dus ook vanmiddag~~

maar ik voel me ontzettend niet met vleeswaren smijten!!!

Sorry dat ik me er tegenaan bemoei … :oops: :oops: :oops: maar volgens mij hoort dit in dit topic, toch?

In elk geval, ik duim voor je, vanmiddag :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en hopelijk voel je je vanmiddag beter! :hug: :hug: :hug:

Groetjes,

LaBruja

nee het is niet goed ik bloed nu vrij erg en hb ongie krampen dus denk dat me gevoel toch goed is en dat dit kleine mensje ons gaat verlaten!! helaas ik ben er echt kapot van maar ja je kan de natuur niet tegen houden!

:hug: :hug: :hug:

aah wat rot zeg, sterkte :hug: :hug: :hug:

wellicht toch nog een sprankje hoop??

Ik bloed nu al rium 32 wkn, en flink bloed met flinke buikpijnen en echte ongi krampen.

En toch ondanks de vele echo’s en elke keer weer het nieuws dat we van het ergste uit moeten gaan, zit deze dame er nog steeds…

Ik hoop dat dit wellicht ook voor jullie geld :pray:

Heb je al weer bloed laten prikken…?