hatsjoe ... hooikoortsseizoen is geopend

@Tigru wrote:

Dat heb ik dus ook als ik geen geen medicatie gebruik! Zal ze meteen maar weer gaan aanvragen… :think: die kleine (blauwe?) pilletjes… Ben de naam kwijt, geloof ik… :think:




Aerius? Die gebruik ik normaal ook.




Ja! Dat is 'm! Senks! Ik ga gelijk bellen :lol:

oh bah,…

heb er nu gelukkig nog geen last van maar komt vast wel. DAn blijven de mensen maar gezondheid roepen :mrgreen:

Ja, het is weer zover… :evil: , m’n ogen zijn alweer kapot en ontstoken van het wrijven… Oogdruppels en Aeruis. Helpt gelukkig wel.

Sterkte iedereen. (Kan dit topic dan niet beter bij ’ Arm om je schouders’ staan? :wink: )

Ik zei maandag nog tegen een collega het lijkt wel of ik hooikoorts heb. Ik dacht nog dat kan niet. Dus wel. Ik heb gelukkig alleen last van tranende ogen, maar toch. Irritant is het wel. Mijn vriend heeft er erger last van en bij hem gaat het wel door tot oktober.

Ja bij mij is het ook weer begonnen. Liep me toch te niezen vanochtend. Sliep Dennis eindelijk eens schrikt ie wakker van mijn genies :? .

Medicatie helpt bij mij niet :S dus ik moet het fijn uitzitten… (gelukkig alleen maar loopneus, niezen en jeukende ogen/mondhoeken/gehemelte :p)

Mijn ervaring van “vroeger” was dat ik minder last had als ik op de kinderboerderij werkte (terwijl het daar een en al stof/hooi is…)

Nu werk ik 1 dag in de week bij de ezeltjes en merk nu al dat ik die dag minder last heb…

Vanmiddag hooi geschud en verdeeld en maar 2x geniest en geen overige klachten gehad…

het blijkt ook dat je het beste een tijd van te voren al elke dag een lepeltje honing va de plaatstelijke imker moet gebruiken.

door de stoffen in die honing, heb je minder last van hooikoorst zegt men.