hartverzakking

ik zit hier met een hartverzakking, ik schrik me net rot…

iemand hier vlak achter het huis is ontzettend hard aan het knallen :shock: :shock:

zo hard dat je het gewoon door je lijf voelt gaan :evil: :evil: :evil:

ja irritant is dat he. Hier vorige week ook een keer savonds laat. De kat liep grommend weg, ik dacht ff dat ik een hond had. Ik heb haar nog nooit horen grommen maar toen wel.



Er zijn aso’s op de wereld zeg!



Hopelijk is het nu rustig bij je rond je huis…

hoi,



verschrikkelijk is het, zal wel een lawine pijl of een vlinder zijn.

ze halen ze gewoon in belgie, en jagen nu al de beesten en mensen op stang :evil:

ik vindt er toch niets aan die knallers,





gr mel

vreselijk!! ze knallen heir al vanaf half september met alles wat maar knallen kan!!



tis denk ik alleen maar illigale troep want het knalt behoorlijk hard… en alsje alleen in huis bent (mannetje met nachtdienst) is het nog iets minder :oops: :frowning:

Ik schrik er ook regelmatig van. En tja leuk is anders. Al moet ik zeggen dat het misschien raar klinkt maar soms is het wel ‘fijn’ dat ze al ietsje eerder beginnen. De katten lijken er nl aan te wennen. Vroeger de hond ook maar vooruit die is nu praktisch doof (tja mama is een teckel dus komt niet door het vuurwerk) en zal er wel geen last meer van hebben iig stukken minder.

Ben zelf toch echt veeeel meer fan van siervuurwerk :hand:

HIer is het ook iedere avond raak…zo hard dat de babyfoon steeds aanslaat…

Ik zit hier regelmatig ook aan het plafond.

Keiharde knallen die zo lekker doorgalmen tussen de flatgebouwen door…

Kan daar echt niet tegen, ben nogal schrikkerig aangelegd

Hier ook al hoor. Ik schrik me soms echt helemaal rot! Wat zijn ze roeg dit jaar he…

oh ik kan daar ook zo boos om worden :twisted: :twisted: :twisted:



wacht daar mee tot oud&nieuw… das toch veel leuker



Ook voor de kindren want die schrikken zich iedere keer naar…

hier nog geen knallen gehoord :eh: :mrgreen:





nog even … en dan zullen ze hier ook al wel gaan knallen

oh ja hier zijn ze ook al zo bezig :twisted: :twisted: vooral savonds, als de kids net liggen te slapen :wall: :wall:

Vreselijk!!! :shock:

Ik heb er ook z’on hekel aan, helemaal als het zo oorverdovend hard is! :evil:

hier ook al…wou van de week ff brief posten…ben het hele dorp doorgeweest,want alle brievenbussen waren opgeblazen :wall: :evil:

hier ook al....wou van de week ff brief posten...ben het hele dorp doorgeweest,want alle brievenbussen waren opgeblazen


Oh dat is wel heel erg zeg.. Gelukkig is het zo erg nog niet maar wel precies knallen als de kinderen slapen en dan lekker onder hun ramen :wall:

Ja vervelend he? Inmiddels ben ik aan knallen ewend. Woon vlak bij een kazerne en we hebben knallen het hele jaar door! :think:

gisteravond heel laat was het weer zo, leken wel bommen zei karel…zulke harde knallen…

lijkt me geen legaal vuurwerk ook… :evil:

Ze lopen dan achter ons huis/tuin langs, daar is een bospad…daar steken ze het af… :evil:

En het erge is…je kunt er niks aan doen…zo frustrerend! :evil:

Worden de kinderen er wakker van? Of sliepen ze nog niet?