Vanacht ben ik me echt de blubber geschrokken: ik lag muisstil in bed, en ik had opeens echt een hartslag alsof ik een half uur had hardgelopen. Ook nu voel ik het nog, als ik opsta en iets actiefs doe.
Ik ben nu een paar dagen over tijd, kan dit met een zwangerschap te maken hebben?
Ik dacht altijd dat deze symptomen pas veel later in een zwangerschap kwamen? Hoge bloeddruk enzo…
Herkent iemand dit?
groetjes Sam
ja heel herkenbaar bij allebei de 2 zwangerschappen gehad
de 1e zwangerschap widt ik nog niet dat ik zwanger was en heb zels een ecg gehad.
de 2e herkende ik het en toen ook getest en was positief,
en idd zeer vroeg, geen idee tot hoelang kan duren evt want mijn beide zwangerschappen zijn onjuist verlopen , dit had overigens niks met hartkloppingen te maken
het is nl gewoon het extra bloed wat moet stormen en je lichaam die went aan dee inieuwe toestand in je licham
Bedankt voor reactie, BIanca. Gelukkig iemand die 't herkend.
Nou, vanmiddag toch effe naar HA geweest, 't bleef namelijk maar aanhoudelijk. Gelukkig niks ernstigs, bloeddruk en hartslag waren goed. Kan inderdaad duiden op zwangerschap, dat je hart al heel snel reageert op alle veranderingen in je lichaam.
Tjonge, ik ben echt opgelucht. Los van of ik wel of niet zwanger ben, weet ik nu dat het niets ernstigs is. Joepie!
:dance:
goed hoor even de duidelijkheid, wel zo goed,
ennu maar hopen dat je zwanger zal zijn wanneer wil je evt gaan testen ?
Vrijdag, ofzo. Ik ben al eerder vijf dagen over tijd geweest. Ging ik testen, negatief, en de volgende dag ongi. Daar heb ik niet zo;n zin in elke keer. Dus moet ik nog maar effe geduld hebben van mezelf…
bedankt voor je pb :-*
Ja ik herken dat dan ga je testen en dan ineens in no time begint het bloeden net als of je geest het weeten voelt
nou dan moeten we hopen voor komend weekend dan maar.
Nou, helaas: we gaan met buikpijn het weekend in want ik ben vandaag hartstikke ongi:(:(
jammer hoor, je hoopt het dan zo en stel je er lichtelijk op in, ms volgende ronde mee r kans, ik hoop het voor je succes.
Balen zeg.
Maar hoe zit het dan nu met die hartkloppingen? Zijn die ook over?
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
ja das een goed evraag, want anders is ms verstandig toch even bloed voor telaten prikken op hb
Hé, lief dat jullie zo bezorgd zijn. Hartkloppingen zijn idd over. Door mijn medische achtergrond waren ze goed verklaarbaar. Bij een evt zwangerschap kan ik het weer krijgen, heeft HA gezegd. Maar is in mijn geval niet ernstig. Gelukkig.
'k Zag dat je een nieuw plaatje hebt, Bianca. Schattig.
Groetjes Sam
dank je ja ik vondt toepasselijk plaatjes 2 ooievaartjes in een leeg nestje :?
zo voelen dre en ik ook wel es zo
Ja, dat kan ik me voorstellen. Zoveel warmte, en tóch blijft het nestje leeg… Gelukkig blijven vogels altijd heel geduldig aan hun nestje bouwen, ook al waait de wind de takken weg, ook al gebeurt er misschien van alles.
Mooi hé? Voorbeeld voor ons… geduld hebben en wachten.
ow mijn excuus nog voor het niet reageren op jouw , ik moest weg, niet erg netjes van me,
blij toe dat ook de hartkloppingen overzijn, ik blijf het lichtelijk iets aanhoiuden soms maar door spanning en mn als ik ongesteld moet worden,
door emoties en hormonen,
iig succes met je zw.sch wens
@bianca81 wrote:
ow mijn excuus nog voor het niet reageren op jouw , ik moest weg, niet erg netjes van me,
??? Ben je mal, meid, we hebben hier geen verplichte vergadering. Als je tijd, zin en of iets anders hebt reageer je, en anders niet. Heerlijk, toch?
Weet jij toevallig of ik dit topic ook weer kan verwijderen? Is nu toch niet echt zinnig meer…
Groetjes, Sam
je kunt vragen aan een modie of er een slotje op kan dan zalt ie vanzelf naar beneden, verwijderen doen ze niet standaard, pas als ze gana opschonen zeg maar.
Ik wil ook wel even om een slotje vragen voor je,
iig succes en liefs.