hartkloppingen

Ik weet dat ik het bij Ivan ook heb gehad , alleen iemand nog tips wat er tegen te doen?

bij mij hielp flink hoesten vaak wel

weet wel dat ik het bij alledrie ook gehad heb… maar eigenlijk niet meer of er wel iets tegen hielp :oops:

Ik had het ook wel eens, deed eigenlijk niet meer dan ff rustig ademhalen en wachten tot het weg was…

Als je er zelf onrustig of paniekerig van wordt zou ik de VK of de HA even bellen, voor je gemoedsrust :slight_smile:

Heb je een snelle pols of bedoel je met hartkloppingen dat je hart over slaat?

Ik heb het beide gehad tijdens mijn zwangerschappen, maar toen ik een snelle pols had ben ik in het ziekenhuis onderzocht of het wel ok was (en dat was het gelukkig).

Als je bedoelt dat het een beetje onregelmatig klopt en misschien een tik overslaat: op de rug van je hand blazen. Klinkt raar, maar helpt wel!

jep dat ook, en hij gaat soms erg snel.

hmm op je hand blazen dus :mrgreen: :mrgreen: ik had al op inet gelezen dat het tussen de 30 en 34e week heel normaal is.

Heb er normaal ook geen last van. Ik heb trouwens best een pittig weekend gehad , we zijn naar antwerpen geweest dat viel toch zwaarden dna verwacht kan dat ook een oorzaak zijn?