Hartkloppingen...

Op het moment ben ik in mijn 25ste week en heb de laatste tijd veel last van onregelmatige hartslag en hartkloppingen. Ik voel me vaak alsof ik heel zenuwachtig ben en heb ook hoofdpijn en last van benauwdheid. En het gekke is dat het juist op komt als ik even rustig ga zitten of in bed lig.



Is dit een “gewone” zwangerschapskwaal? Zijn er anderen die er last van hebben? En wat ik natuurlijk heel graag wil weten is of dit gevaarlijk is voor mijn kindje. Wat kan een hoge of juist lage bloeddruk precies voor kwaad tijdens een zwangerschap?

hiermee zou ik gelijk naar de vk gaan…

klinkt niet echt lekker…



sterkte

Hoi,



Ik had dat ook hoor, maar ik zou ten aller tijden een arts inlichten.

Heb vandaag al naar de huisarts gebeld, maar kan pas donderdag terecht…



Ga morgenochtend maar even naar de verloskundige bellen.

@EsjeB wrote:

Heb vandaag al naar de huisarts gebeld, maar kan pas donderdag terecht…



Ga morgenochtend maar even naar de verloskundige bellen.




Ik had er geen genoegen mee genomen :hand:

Heel slecht vindt ik dat hoor.

Waarom bel je de huisartsenpost niet.





Heel veel sterkte hoor :hug: :-*



gr melanie

Ik heb ze ook gehad, schijnt normaal te zijn omdat je hart harder moet werken, heb het trouwens niet gevraagd aan mijn gyn maar als het niet vertrouwd je vk bellen

Is inderdaad normaal! ik had het bij m’n vorige zwangerschap vaak maar weet de reden niet meer precies! maar even controleren kan natuurlijk nooit kwaad!!

Hier ook elke zwangerschap last van duizelingen en hartkloppingen. Is een normale zw.schapsklacht. Je bloedvaten vermeerderen en verwijden zich, daardoor moet het hart meer moeite doen om het bloed rond te pompen, daar kun je hartkloppingen van krijgen.

Heb vanochtend met verloskundige gebeld, is inderdaad een normale klacht, maar ze vond het wel wat aan de vroege kant. Ze zei dat dit meestal rond de 34ste week de kop op steekt.



Dan toch donderdag naar de huisarts… :?

Ik heb het al vanaf het begin… Mijn vk vond het volkomen normaal :?

Ik heb het ook vanaf het begin, bij de vorige zwangerschap ook.

Je hart heeft het best zwaar nu.



Hoe is het nu?

ik heb er ook last van en inderdaad al zeer vroeg in mijn zwangerschap.

ook mijn vk maakt zich hier geen zorgen om en zegt idd dat het een veel voorkomende klacht is.

Maar omdat het een veel voorkomende klacht is wordt het wel vaak weggewuift, en dat is wel kwalijk.

zo worden er toch een hoop fouten gemaakt!



Ik vindt dat ze ten aller tijden moeten controleren !