We zijn gisteren bij de gyn geweest. Eerst was er weer helemaal niks te zien, maar na ff heel erg zoeken(deze zit echt goed weggestopt) kregen we ons kindje te zien, met een sterke hartslag. Erger nog, ik was helemaal in de veronderstelling dat ik er twee zag :? Maar dat bleek toch niet het geval te zijn…daar gaan we vanuit Vervolgens werd me gevraagd of ik een vlokkentest zou willen, waarop Paul en ik tegelijk NEE antwoorden. Mijn gyn. keek ons even aan en zei:“IK zal maar niet vragen om daar over na te denken, want jullie zijn zo stellig!” Dat klopt, dat zijn we. Dus we kunnen nu echt gaan genieten. Volgens de echo zijn we nu 8,5 week…maar de gyn zei dat dat best ook 9 weken kon zijn en dat mijn berekening waarschijnlijk toch de goede was. Helemaal happy!!!
Jolanda, wat super dat alles er goed uit zag!
Maar wat gek van die vlokkentest vraag, ik dacht dat de eerste test die ze vroegen altijd de combinatietest was en dat daarna pas een eventuele vlokkentest was?
Maar goed, het is toch niet van toepassing 8)
Fijn meid!
Genieten!
@ Catty…Ik weet het ook niet. Heb er allemaal geen kaas van gegeten, maar volgens Paul had ie het over diverse testen waaronder de vlokkentest. :mrgreen: Ik heb echt alleen maar het woord vlokkentest gehoord. Maar we willen het zowiezo niet weten.
:dance: mooi nieuws meid!
@Jolanda1973 wrote:
@ Catty…Ik weet het ook niet. Heb er allemaal geen kaas van gegeten, maar volgens Paul had ie het over diverse testen waaronder de vlokkentest. :mrgreen: Ik heb echt alleen maar het woord vlokkentest gehoord. Maar we willen het zowiezo niet weten.
Nee, je moet je ook niets op laten dringen hoor! Maar aan jullie stellige reactie te horen gaat dat helemaal goedkomen! :thumbup:
Geniet ervan!
Jihoe!!! Gefeliciteerd :-* :dance: :dance: :dance: Wat een heerlijk gezicht :inlove: Ik hoop dat wij maandag over 2 weken ook zo’n mooie echo krijgen
Met onze dochter met 6 weken nog geen hartactie te zien. Echoscopiste zei gelijk; dit is mis hoor!! :o
Moest week later terugkomen, voor het resultaat, zie onder zou ik zeggen. Een groter vruchtje, mét hartactie.
Bij deze zwangerschap heb ik zelf gekozen om met ruim 7 weken pas een echo te maken, en daar was gelijk een hartje te zien. Het kan dus echt wel te vroeg zijn meid. Sterkte hoor :-*
@ Kimmie: Jullie krijgen ook zo’n bijzondere echo!!! De spanning ervoor is erg, maar als het zo ver is, dan kun je alleen nog maar glunderen. Hou ons wel op de hoogte he?
@ Moon84: Ten eerste…wat heeft jou dochter een leuke naam!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben blij dat ik nu weet dat alles goed is. Dat kleine knipperlichtje is nu ff het belangrijkste. Op naar de 3e (13 weken echo) dan wil ik ons prulleke zien rondstuiteren
gelukkig was de echo helemaal goed :thumbup: :inlove:
geniet lekker van het zwanger zijn voor je het weet zit je al weer op de helft 8)
Ja ik heb bij beide kids erg het idee gehad dat het fout zat en nu weer :shifty: Maar gelukkig heb ik naast 2x een mk, ook 2 hele mooie gezonde jongens :inlove: :inlove: Ik moet mezelf niet zo gek maken, maar ik denk dat het een soort van zelfbescherming is ook ofzo… Nog even 2 weken geduld nu Maar ben zo blij voor jou dat je nu lekker kunt gaan genieten :inlove: Dat knipperlichtje is hier steeds weer een tranentrekker hoor :inlove:
:dance: wat een goed nieuws :dance:
het wachten is beloond :-*