Hartige muffins

Wie maakt wel eens hartige muffins? Het lijkt me een leuke en lekkere manier om de kids eens van harte groente te laten eten :wink:

Het enige ‘probleem’ is dat er geen melkprodukten in mogen, dus heeft iemand een lekker recept zonder melk/kaas?

Ik weet niet of je een recept hebt voor de normale muffins, dus zonder vulling?

Ik doe namelijk gewoon het normale recept, en heb dat wel eens gemengd met bijvoorbeeld geraspte wortel of appel. Wordt echt superlekker! :drool:

Oké, dat kan natuurlijk oook :mrgreen: Ik zit meteen zo moeilijk te denken :wink:

Thanks!

Iemand nog andere receptjes?

Met wat tacokruiden en mais.

In het boek van Rudolph’s cupcakes staan er wel 2 cakejes zonder melk/kaas, alleen de topping bevat wel (room)kaas, maar dat zou je dan weg kunnen laten. Succes!

Ik haal vaak recepten bij cupcakesenmuffins vandaan (je weet wel met het bekende ervoor en erachter). Misschien kan je hier eens snuffelen. Je kan er ook vragen stellen, da’s ook handig.

Succes!

Thanks!

Ik zag nu net bij de bruna een nieuw cupcake boek van Rudolf liggen: hartige cupcakes. Wie weet staat daar wat lekkers in, geen idee hoor. Maar ik moest meteen even aan dit topic denken.