Het is dan EINDELIJK zo ver!
Onze oudste, van bijna 6 jaar, eet al vanaf dat hij 6 maanden is geen groenten. Hij lust echt helemaal niets!!! :shock:
We hebben nooit gedwongen, nooit drama gemaakt, gewoon een gezond toetje elke dag, fruit tussendoor,etc. ik begon echter te denken dat deze aanpak ook niet werkte, hij is tenslotte bijna 6!
Maar het wonder is er…meneer eet! Bijna alles. :shock: :shock: :dance: :dance: En zomaar opeens!!!
Het is dus waar, geen aandacht aan geven werkt echt, je moet alleen een lange adem hebben :lol: :lol:
Wauw.
Hier ook een moeder van een kind dat bijna niks lust.
Er is dus hoop, maar wat een geduld… zucht.
Dewi eet als fruit, een fruithap van olvarit voor babys van 6 mnd,
een boterham zonder korst. Soms een eierkoek, banaan. Vlees vindt ze wel lekker, kipnuggets enzo. En dat was het wel zon beetje.
Ik probeer ook zo min mogelijk er mee bezig te zijn, maar vind het wel moeilijk hoor.
Ze krijgt elke dag wel davitamon vitaminepillen.
Maar wat onwijs fijn dat je kindje nu alles eet :dance:
klopt echt hoor!!!
Heb er hier oook zo een gehad is nu bijna tien en eet zelfs spruiten!!!
Geen aandacht aan geven geef maar brood als ze dat wel willen eten.Je eigen avond eten niet laten vergallen ,maar gewooon aan tafel zitten en zelf eten zien ze de gezellig heid vanzelf.
Denzel is pas met een jaartje of 5/6 beter gaan eten.
hmmmm ben zelf groot gebracht met rode koool en vla :roll:
Ohhhhh wat een heerlijk nieuws dus er is nog hoop voor onze Thomas!!! :dance:
er is dus nog hoop!!! :thumbup:
Ik zie dat er meer kindjes zijn die niks willen eten! Mijn oudste is er ook zo een, wil en lust niks!
Maar ook hier geen drama’s hoor. Wil hij niet eten, dan eet ie niet en krijgt ie alleen zijn yoghurt.
Maar het komt dus goed, fijn om te weten!
Alle mamma’s met slecht etende kindjes, Sterkte!
Had hetzelfde met de oudste 2. De eerste wilde niets tot ie een jaar of 3 a 4 was (ik heb hem tot die tijd dus peutermelk gegeven in de pap :sick: die hij wél lustte ivm bouwstofjes en vitamines, hoefde ik me ook niet druk te maken) en toen at ie opeens alles, is nu 10 en lust meer dan ik geloof ik. Is altijd bereid nieuwe dingen te proeven, echt supermakkelijk. De middelste at eerst alles en dat was over toen ze 2 was, rampenplan, maar het begint nu aardig bij te komen, ze is nu 6. De jongste lijkt het makkelijkst te zijn, kijkt eerst de kat uit de boom maar als ie z’n broer en zus ziet happen wil ie zelf ook, hihi, hij deed mij ook na, dacht dat mijn vegetarische hapje gehakt was denk ik, stopte het in zijn mond en het kwam er zeer rap weer uit :mrgreen: . Maar met deze niet echt iets te klagen.
pfffff er is nog hoop voor Ticho dus … (ook 6j)
Fijn om te lezen dat er meer ouders met slecht etende kinderen zijn.
Krijgen jullie ook van die goed bedoelde adviezen. grrr