Hart onder de riem; succestory

voor iedereen die begint of bezig is met ICSI/TESE heb ik een mooi succesverhaal…ladies; het KAN!!!

De hele voorgeschiedenis zal ik julllie besparen; het komt erop neer dat we na 7 jaar proberen en testjes te horen kregen dat mn man onvruchtbaar was…dat bleek dan alleen voor Nederlandse begrippen want in Belgie (UZ Gent) konden ze ons wel verder helpen dmv ICSI/TESE. Zo gezegd, zo gedaan; de hele behandeling icm het MCRZ ondergaan en bij de eerste punctie werden maar 2 eicellen gevonden. De TESE operatie in Gent ging gewoon door en er werd zaad gevonden, daarmee zijn de eitjes ingespoten en eentje werd bevrucht; dat emryootje is inmiddels uitgegroied tot een mooie en gezonde meid van 2 jaar! Toen zij 1 jaar was wilden we op voor een tweede; bij de punctie 8 eicellen gevonden en met het ingevroren TESEzaad werden er 7 bevrucht; eentje werd er teruggeplaatst en die kleine meid is inmiddels 4 maanden. We hebben nog 1 cryootje. Zo zie je maar; 2 keer proberen; 2 keer raak en 2 prachtige dochters rijker!!! IK was 33/34 bij de eerste behandeling en 35 bij de tweede. Tijdens beide zwangerschappen heb ik wel veel in het ziekehuis gelegen vanwege hoge bloeddruk door de zwangerschap. De bevallingen waren ook traumatisch en de eerste keer zelfs kantje-boord; mn dochter ging pas na 3 minuten ademen…

Als je iets wilt weten over de behandeling, kosten en samenwerking tussen Gent en MCRZ; PB me maar, of stel je vragen hier!!!

Zo’n verhalen zijn echt wel hoopgevend !!

Binnen een maandje ga ik ook naar het UZ in Gent voor een IVF behandeling. Hopelijk heb ik dan ook zoveel succes als jij !!

…en ik ga morgen naar het MCRZ oor de BMS meting ivm het laatste (en enige) cryootje…