Hardop lachen!!!

Dit is echt leuk: Sinds gisteravond lacht Vera en maakt daar ook echt lachend geluid bij!!! :smiley:

Voorheen lachte ze zonder geluid. Dus vandaag meteen de camera erbij gepakt. Superrrr! :smiley:

Leuk is dat hè? Anyk begint nu ook hardop te lachen. Eerst heel zachtjes, nu al schaterlachen. Als ik haar verschoon blaas ik altijd op haar buik. Vandaag begon ze elke keer al te schaterlachen als ik haar op het kussen legde. Handjes open, verwachtingsvolle blik: ja, daar gaan we weer!

Nog even en dan komt de slappen lach :mrgreen:

Leuk hè? Isabel heeft ook weer iets nieuws: die lacht nu terwijl ze inademt (beter kan ik het niet omschrijven…) het klinkt dan als “hieieieie…” :mrgreen:

Dat doet mijn dochter ook, zowel in-als uitademend lachen :lol: !

Ze kan zo hard lachen als wij ook (nep) overhard lachen naar haar, of als we met een paar haren over haar voorhoofd kietelen, of met onze neus haar ribbetjes kietelen of als papa met de binnenkant van haar handje over zijn stoppelkin wrijft.

Leuk hè? Wouter schatert ook sinds een week! Als ik dat hoor, lig ik ook meteen zelf in een deuk.

Maandag kwam ik thuis uit m’n werk en werd bij binnenkomst ontvangen met een schaterconcert :inlove: . (Of zou het uitlachen zijn geweest? :think: :mrgreen: )

Leuk Lissie… :inlove:… let op: binnen no time gaat ze express heel hard lachen. Ik weet niet of die kleintjes nu al toneel kunnen spelen, maar soms doet Saba het zo overdreven dat ik haast denk dat het pure aandachttrekkerij is… maar wel hééééééle leuke aandachttrekkerij :wink: :lol: !

Jaaaa leuk he?! Rhodé lacht al een tijdje hardop, en het meeste als m’n man met haar zit te kletsen, en tegelijkertijd gek doet! Dan schatert ze het uit, en liggen wij ook helemaal in een deuk!



:: Het klinkt zoooooo lief, en ze heeft er zooooo’n mooi bekkie bij ::

Ik kan niet wachten!!



een beetje huhuh kan Joost wel en dat is al ontzettend grappig , maar zo’n hele vette lach… lijkt me geweldig!

:dance: :dance: :dance:



Zohee, da’s genieten hè? Leuk, hoor! Quentin kan dat ook zo goed, opeens vanuit het niets eigenlijk, begint hij keihard te lachen… Dan smelt je gewoon… :inlove:

Onze mooie meid heeft vorige week (waarscheinlijk gewoon per ongeluk) lopen gillen van plezier.

Ze werd door pap nog even verschoond voor we naar het cb gingen voor een prikje en dat is altijd al een hoop lol en lachen maar nu kwam er ineens een gilletje uit en een heel vrolijk gilletje.

Volgens mij schrok ze er zelf even van zo’n verbaasd gezicht als ze trok echt grappig. Ze is zowiezo heel vrolijk zelfs nu ze buikgriep heeft gaat ze nadat ze heeft lopen spugen van jewelste je aankijken en lachen…

Echt geweldig die lachende oogjes en dat lege mondje met die grote brede lachjes. Ik vond het altijd al geweldig om te zien bij kindjes maar bij mijn eigen kindje nog veel leuker.

Groetjes Tina

geweldig he? ik wordt er zelf ook vrolijk van :smiley:

is Devi dan zo vroeg :shock: Of is dat gewoon per kind verschillend ?

Die maakt regelmatig een grinnikend geluid tijdens het lachen

Maaike lacht ook sinds deze week hardop. echt geweldig. DAn hoor je het stemmentje ook voor het eerst echt goed.

Ik zou net een topic hierover openen maar nu zag ik em staan. Ik vroeg me ook al af of Maaike vroeg was of bedoelen jullie ander lachen. Dit is echt huhu hahaha enz slappe lach :inlove: .

@NoeS & Devi wrote:

is Devi dan zo vroeg :shock: Of is dat gewoon per kind verschillend ?

Die maakt regelmatig een grinnikend geluid tijdens het lachen




Dat vroeg ik me ook al. Joeri lacht ook hardop sinds een paar weken. Niet elke dag , hoor. Maar wel steeds vaker.





En Lissie, leuk he! Geniet maar leeker van!

Jesse lacht ook hardop, zo lief en zo aanstekelijk en zo schattig :inlove: