wie herkent dit?
ik heb al de hele avond last van een harde opgezette buik
dus geen harde buiken maar aan 1 stuk door dat hij hard en pijnlijk is en opgezet lijkt… :think:
was dat zeker nahet eten?
kan ook wel een harde buikzijn hoor… of oefenweeen/voorweeen…
Ik had dat met 35wkn en 4 dgn… en met 36 weken werd onze dochter geboren…
Heb je het nog steeds?
ja m’n buik is nog steeds hard en opgezet
maar het is aan 1 stuk door hard en opgezet he niet zoals weeen
en als ik dus op mijn rug ga liggen kan ik mijn buik dus ook niet indrukken is gewoon een grote harde bal :?
Ik zou even bellen met de vk.
Continu een harde buik is volgens mij niet “goed.”
Er zou toch een moment van ontspanning moeten zijn. :think:
ik heb dit met floris ook gehad alleen weken zonder pauze aaneen…volgens de gyn was er niets aan de hand.
maar als je het niet vertrouwd dan kan je altijd even belen toch?
Ik herken het…volgens mij is het ‘gewoon’ een harde buik. Heb het wel eens tegen de vk gezegd, die maakte zich er geen zorgen over.
ik heb vanmorgen gebeld trouwens en ik hoefde niet langs te komen
een “gewone” harde buik ken ik eigenlijk alleen als dat de buik klein en heel strak voelt en nu is het gewoon echt een opgezet groot alsof er ineens een paar liter meer vruchtwater in zit ofzo :think:
maar goed morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis en ik voel de kleine ook nog bewegen gelukkig
Heeft je kleine misschien op t laatste moment nog ff een flinke groeispurt gehad?
Ik heb ongeveer zo om de 10 dagen een dag of 2 dat mijn hele buik heel groot en gespannen aanvoelt. Volgens mij zijn dat mijn (vrij sterke) buikspieren die protesteren tegen zoveel extra druk ineens…
Dat voelt iig ook anders dan een harde buik
:think: geen id?
ben benieuwd wat de gyn zegt morgen
jah kan idd ook een groeispurt zijn van je kleintje…
en dat daardoor je buikspieren strak staan en even moeten meerekken…
ben erg benieuwd wat ze morgen zeggen tegen je…
lijkt me erg vervelend…
ik denk idd dat het een groeispurt is aangezien ik steeds meer striae krijg :thumbdown:
O ja, zo’n groeisprut. :roll: Daar heb ik geen moment aan gedacht!
Dat heb ik ook eens in de zoveel tijd. Dat zou het zomaar kunnen zijn.
Hoe voelt je buik nu?
En? Wat zei het ZKH? Ik heb hetzelfde, mijn buik is ook keihard de hele tijd. Bij mij op controle zei ze dat ze idd kon voelen dat mn buik erg snel geprikkeld was maar verder zei ze er niets over. Oh en dat ik wat rustiger aan moest doen… Wat werd er tegen jou gezegd???
Groetjes!
m’n buik was weer gewoon “zacht” in het ziekenhuis en met de kleine ging alles goed
ik hoefde mij niet druk te maken over die opgezette buik wel als die bij m’n ribben pijn zou doen (maar dat is meer omdat ik ook af en toe flink omhoog vlieg met mijn bloeddruk en mijn eiwitten in de urine aan het schommelen zijn)
Ooow… ja daar kan je beter voorzichtig mee zijn!!!
Succes nog met de laatste loodjes he!
Groetjes!