Ik vroeg me af of er meer kids last van hebben … :think:
Sinds ik een paar weken geleden ben begonnen met Ntrilon 3 is hier het “mieperdepiep” tijdperk begonnen. :wall:
Simone is hangerig en snel huilerig.
Nou kan er natuurlijk van alles zijn … ze heeft 3 nieuwe tanden :mrgreen: en
wil graag zelf gaan zitten en vooruit kruipen :mrgreen:
maar toch heb ik het idee dat het iets anders is …
Nou heeft ze de laatste tijd ook meer last van harde ontlasting.
'k ben vandaag weer begonnen met Ntrilon 2.
Zijn er meer mensen die dit herkennen ? of is het “normaal” zo rond de 10 mnd ??
Hoi hoi Nicolleke,
Yep, daar ben ik weer met ons manneke die even oud is
Onze beeb is ook wel wat huilerig (maar dat ivm de tandjes).
Ik wilde ook met Nutrilon 3 beginnen, toevallig sprak ik rond de tijd van 10 mnd. iemand van het CB, en zij adviseerde om toch echt gewoon met nr. 2 door te gaan. Dus dat ben ik dan ook gaan doen, was al wel 2 dgn met 3 bezig, maar deze is veel dikker en dan dus ook anders dan de 2.
Dus ik zelf denk dat je het idd misschien meer kan wijten aan het gebruik van de nr. 3 voeding. Daar zal ze ook eerst aan moeten wennen e.d…
Maar goed ik volg dus wel het advies van het CB op…, ik heb zoiets van: wie kan je anders geloven, tenzij het idd tegen mijn gevoel in gaat uiteraard :mrgreen:
Succes groetjes van Mij
Hier ook een mieperig mannetje gehad. Absoluut niet van de nieuwe voeding. Hij doet het super op nr 3. Wel had hij last van alle ontwikkelingen, maar niet van de voeding. Hij drinkt het supersnel leeg en vindt het heerlijk! Ik kreeg van het CB juist wel het advies om nr3 te gebruiken, aangezien daar weer andere voedingsstoffen inzitten die ze nodig hebben. Het hoeft niet tot 18 maanden, maar tot een jaar.