harde buiken: wat is normaal?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

gister belde de vk nog even, en stozuigen, dweilen, autorijden, wandelen, de was, veel bukken zijn toch wel dingen die ik voorlopig (komende drie weken om te beginnen) moet laten aangezien die harde buiken opwekken.

Ja eigenlijk allemaal van die simpele dingen he, maar ze wekken idd harde buiken op. Hier afwassen ook en idd veel bukken :eh: :roll: Lastig he.

ja, moet eerlijk bekennen dat ik nooit gedacht had dat zulke simpele dingen harde buiken opwekken, maar tja, het is niet anders.

Alles voor een goede afloop hé :-*

ow absoluut hoor cees!

alleen baal ik er wel een beetje van… eerst de eerste 16 weken niks kunnen ivm de extreme misselijkheid en nu weer rust ivm de harde buiken.

maar goed, als er een gezond ukkepukje uitkomt dan heb ik het met alle liefde en plezier gedaan en haal ik daarna alles wel weer in :mrgreen:

Dat snap ik. Ik had ook 2 niet leuke zwangerschappen en kijk daar ook niet met een fijn gevoel op terug. Ik had zo graag onbezorgd zwanger geweest. Helaas, dat was mij en jou nu dus ook niet gegund…

:hug:

maar daarentegen zul je vast super kids hebben dus daar ga ik ook vanuit :inlove:

Ik zou ze voor geen goud willen missen :wink: