hard met zijn hoodje schudden (normaal)?

sinds 3 dagen schud floris vaak met zijn hoofdje heel vaak van links naar rechts en draait zijn ogen dan naar boven.wat is dit en is dit normaal?

zo te zien en te merken is er niets aan de hand.hij is nog het zelfde vrolijke manneke als altijd.maar het ziet er erg vreemd uit. :think:

hij doet het ook vaak als hij moe is.

Waarschijnlijk is het gewoon iets leuks wat ie ontdekt heeft.

Ik herinner het me nog van Sam, ik dacht :o het jong is niet goed geworden met dat geschud. Maar paar dagen later was het weer over :lol:

oke gelukkig ja het ziet er erg vreemd uit zeg :shock: en hard ook hoor jemig zeg.ik heb het zelf ook geprobeerd en ik werd al kei duizelig laat staan zo’n ukkie :think:

jayden schud ook heel vaak met zijn hoofdje :inlove: :inlove: en niet zo zachtjes ook haha! :lol: :lol:

sommige kinderen schudden zich wel eens in slaap.

ik heb een man die het soms nog steeds doet, geheel onbewust. Als kind

deed hij het heel wild, zo dat het ledikantje ook lag te schudden.

Hoort denk bij het kind :slight_smile:

Is een fase, gaat vanzelf weer over. Het lijkt een beetje eng, inderdaad.

Onze meid deed het ook voornamelijk als ze moe was, nu nooit meer.

Hier ook een hoofdschudder!

Hoorde van een leidster op het kdv dat een kennisje van haar van 7 het nog steeds doet.

Schijnen ze wat draaierig van te worden en dat slaapt lekker ofzo :think:

ze vinden dat lekker he…dat gevoel wat je krijgt als je het doet…

doen heel veel kindjes hoor… gaat vanzelf weer voorbij :mrgreen:

Heeft mijn dochter ook een tijdje gehad, gaat vanzelf weer over.

ze heeft het denk ik een weekje gedaan.

dylano doet dat al vanaf zijn geboorte om in slaap te komen.

maar t is niks ergs

hier is het al zo goed als weer afgelopen.

nu heeft het plaats gemaakt door heel hard door zijn neus te blazen als een wilde stier :lol: het ziet er niet uit als hij het doet :smiley:

@merel33 wrote:

hier is het al zo goed als weer afgelopen.

nu heeft het plaats gemaakt door heel hard door zijn neus te blazen als een wilde stier :lol: het ziet er niet uit als hij het doet :smiley:

:lol: :lol:

Maakt ie er ook nog geluid bij?

Zó lollig hoe fanatiek ze met sommige dingen zijn als ze die net ontdekken.

ja net een briesende stier hahahaha.neus optrekken en briesen maar :inlove:

Leuk als ie verkouden is :angel:

Nik schudt sinds gisterenh met haar hoofdje als bij het slapen gaan, schrok er een beetje van maar herinnerde mij toen dit stukje… opluchting dat meerdere kindjes dit doen en dat het waarschijnlijk een fase is.

Zo ontdek je toch telkens weer wat nieuws :wink:

Hoi hoi,

Ryan doet dat ook vaak, nee schudden met zijn hoofd, of als ie ergens aan staat dan gaat ie kei hard ja schudden en dan is het weleens dat ie zijn hoofd stoot :wall: tegen de box of op de tafel, en vooral als er muziek aan staat doet hij het, schijnt leuk te zijn denk ik…ik dacht eerst hij spoort niet of zo haha :stuck_out_tongue:

Nu weet ik dat het gewoon iets is wat nieuw is en wat hij goed kan en daar zo trots op is dat ie soms weleens helemaal “los” gaat ha ha :dance: