Happy Harvest - Hyves game

Wie wil mijn nieuwe buurvrouw worden op de happy harvest boerderij?



Graag even een PB zodat ik mijn hyvesadres kan doorgeven.



Ik zit nu in level 7, maar ga denk ik vandaag nog wel naar level 8 toe. Heb alleen niet zo veel vrienden op hyves die het spelen, dus vandaar mijn oproepje hier.



Gezellig!



Groetjes,

Willy :-*

ik heb ook HH maar ik vind het waardeloos… je kan alleen maar kopen met credits… en als je credits hebt besteld krijg je ze niet… zo had ik een keer credits besteld om te proberen nu 2 maanden later nog niks en geen respons…

vind de meeste spellen op hyves oplichters en zitten ontzetten veel kinderziektes in.

Hoi,

Ik ben begonnen en heb mezelf voorgenomen geen credits te kopen. Ik verdien ze door enquetes in te vullen (waar ik me dan ook gelijk weer voor afmeld).



Ik zie wel hoe ver ik zo ga komen. heb geen zin om er geld aan uit te geven!

ik speel het graag en heb er nog nooit een cent aan uitgegeven en ondertussen toch al bijna level 30.

De commentaar dat je alleen met credits kunt spelen daar kan ik dus weinig mee

nou wat kan je kopen voor coins… het blijft maar het zelfde… een koe, hen, haan, hond, varken en wat gewassen.



en die aanbiedingen vreselijk… ook daar wacht ik nog 4 maanden op…



dus doe het enkel alleen voor mijn vrienden die zo graag willen jatten

ik speel het ook! Vind het tot op heden nog wel leuk! Nu aan het wachten tot ik 10 mensen heb diei op mijn sneeuwpop hebben geklikt! Doe het zelf ook niet met echt geld!

PB me anders even je hyves account, dan voeg ik je toe en klik ik op je sneeuwpop!

heb het in het begin wel ‘fanatiek’ gedaan… ben inmiddels ook wel level 30.



Maar er hapert van alles al een tijdje bij mij.

Ik kan niet stelen bij anderen (zij wel bij mij helaas :wink: ), ik kan ze nu bijv. geen kerstcadeautje aan ze geven… kan geen berichten sturen… dat mislukt allemaal, moet het later maar weer proberen en dat lukt net zo min… beetje frustrerend dus.

hier ook een fanatiekeling :lol:

Speel het 100% gratis en zit inmiddels op level 36 :mrgreen:



Mijn sneeuwpop staat bijna. Ben nu druk met de kerstboom en het upgraden van de spinmachine. Wil ook leuke dingen maken :smiley:



Wie wil mag mij pben dan voeg ik je toe.



De dieren zijn idd een beetje saai op een bepaald moment. Maar toch ik blijf plakken. En die opdrachten zijn echt verslavend :oops:



@mamamarije, berichten sturen en dergelijke kan alleen in een klein scherm :wink: Of had je dat al geprobeerd :think:

ja heb ik al geprobeerd.

Heel soms komt er een bericht door… maar cadeautjes verzenden en antwoorden op berichten van anderen werkt nog steeds niet.



Vind het heel aardig van mijn vrienden dat ze mij nog wel steeds dagelijks gratis dingen sturen aangezien ze dus niks terug krijgen :shifty: Heeft misschien een week gewerkt bij mij ofzo.

balen zeg…

Wel lief van je vrienden 8)



Bij mij liep de charm waarde maar niet op. Heb toen een berichtje gestuurd naar het forum en nu gebeurd er zo nu en dan wel iets. Hij is iets hoger inmiddels.

Even in de gaten houden, maar het lijkt alsof ze er wel iets mee gedaan hebben.



Vind trouwens de beestje leuker geworden na de nieuwe upgrade. :inlove:

Hier ook een verslaafde, maar helaas weinig hyves vriendjes die ook spelen :frowning: Dus ik ga nog niet zo snel. Die opdrachten zijn echt leuk :lol:

Hier nog een buuv… ben net met een nieuw account begonnen, die ik alleen voor de spelletjes gebruik. speel ook COW en HP dus voeg me maar toe gipsy2011.hyves.nl

wie speelt dit spel nog…



mijn lieve grote draak heeft mij en zijn hyves ook aangemeld…



maar we komen niet echt ver… :mrgreen:

Level 83 of 84 :oops: Heb er geen geld aan uitgegeven.

Voeg me maar toe hoor, ik speel nog steeds :wink: hoe meer vrienden je hebt hoe sneller je ervaring op doet (als je tenminste ook watergeeft en onkruidwied)

gipsy2011.hyves.nl

ik speel ook nog steeds. Je mag mij toevoegen hoor:



sebas-willy.hyves.nl

Ik speel ook happy harvest! Voeg me maar toe hoor, zet er wel ff in dat je van kok bent… :wink: Hyves onder http://www….

ik heb jullie toegevoegd… :thumbup:

Ik heb net een hyves aangemaakt voor alleen spelletjes: