tsja. Ik ben altijd van de last-minutes.
Ik heb even wat inspiratie nodig.
Morgen heb ik een surpriseparty voor m’n man. Nu wil ik niet uren in de keuken staan terwijl familie en vrienden lekker gezellig aan het borrelen zijn.
Wij hebben geen oven en geen magnetron, dus opwarmen of warm houden gaat niet. Dus eigenlijk zoek ik n beetje naar koude hapjes die toch lekker zijn. Zelf zat ik te denken aan hartige pannenkoeken, is dat lekker om koud te eten?
En nog meer (koude) hapjes zijn welkom. Het gaat voornamelijk goede vulling. Voor 's avonds heb ik gewoon lekkere nootjes en chips.
Naar de turk (of marokkaan) en daar verschillende dingen voor een mezze halen. Houmous, tabouleh etc. En dat eten met tortillapannenkoeken… :inlove:
Wraps met kruidenkaas, kipfilet/zalm en sla doen het hier altijd goed.
Prikkers met worst, kaas, druiven/manderijn.
Olijven.
“gewoon” toastjes met salades/brie.
Veel plezier alvast! Heeft hij niets in de gaten?
Hij weet wel dat er iets gaat gebeuren… maar niet hoe en wat.
Complete verrassing dus.
Die wraps heb ik ook al in huis ja.
Bedankt alvast voor deze tips. :thumbup:
Leuk leuk leuk!
Inderdaad de genoemde wraps
En toastjes met salades en kazen
Komkommer en tomaatjes voor de liefhebber
kaas en worst
Plakje salami met geitenkaas en een olijfje. Of cherrrytomaatjes gevuld met pesto.
Gevulde eieren doen het altijd goed. Even zoeken op smulweb, daar heb ik ook een keer een recept vandaan gehaald.
Bij mij staat meestal op tafel (aan koud dan)
Gevulde eitjes
Wraps (kan je alle kanten mee op)
Fruit- en hartige spiesjes
Mini sandwichjes (kleine driehoekjes witbrood met ei(salade) en bieslook-ham, roomkaas,komkommer - oude kaas met tomaat - filet american met een gesnipperd uitje)
Vind de salami met geitenkaas die hier werd genoemd ook erg lekker :drool: die voeg ik denk ik toe de volgende keer
Rolletjes van ham of kipfilet met asperges of augurk. Of rookvlees gevuld met kruidenkaas.
Welke geitenkaas gebruiken jullie?
Ik haal mijn kaas altijd bij de kaasboer, kaas uit de supermarkt vind ik niet zo lekker.
aha… ik hoop dat het morgen droog is. Kan ik manlief even de markt op sturen. :mrgreen:
Wraps met roomkaas en zalm
Nou ik had wraps met roomkaas en paprika mix en sla. Die waren lekker.
Ik had kleine pannenkoekjes.
Een grote pan groentesoep.
Bolletjes en verschillende soorten beleg.
Kleine gehaktballetjes met tomaten.
's avonds chips/nootjes/komkommer/cherrytomaatjes/oudekaas.
en nog meer… maar dat weet ik niet meer.
Klinkt goed hoor! Hoe vond je man het?
Die vond het echt helemaal geweldig en was compleet verrast. :inlove:
klinkt leuk,…en lekker
haha