Hangmat met standaard

Mijn vriend is bijna jarig en hij zou graag een hangmat op standaard willen hebben :? . Heeft iemand daar ervaring mee? Ligt het fijn en wat is een goeie maar niet te duur natuurlijk :naughty: :shifty: ? Zag er 1 in de folder van Karwei staan maar weet niet of het wat is. Oh ja, hij moet ook inklapbaar zijn.

ik heb er 1 hij is wel fijn je kunt er goed in liggen en onze komt van de kwantum van een paar jaar geleden en heeft een keer 100 euro gekost schat ik

Ik heb er ook eentje van een paar jaar terug. Was toen bij de Fixet in de aanbieding geloof ik, prijs zou ik niet meer weten :think:

Maar tis heeeeel fijn!! :slight_smile:

Dan ga ik morgen toch maar eens bij de Karwei kijken :smiley: . Hoop dat ze hem nog hebben :pray: .

ik had er ook een, heerlijk! maar heb er nu geen ruimte voor en zou dan liever voor een ligbed gaan waar je ook op je buik op kunt liggen. Dat miste ik in de hangmat. maar verder… echt heerlijk!!!

Bij alle filialen op :evil: .

Het is heel fijn, ook de kinderen vinden het geweldig, maar hij is wel groot, wij hebben een ruime tuin, anders zou ik het niet doen.

Ik heb zelf de standaard van mp, hij kan niet ingeklapt, wel uit elkaar, maar we laten hem in de zomer gewoon staan. Het is teveel werk om hem steeds uit elkaar te halen.

Bij de Makro zijn ze vanaf dinsdag in de aanbieding.

@Pumba wrote:

Bij de Makro zijn ze vanaf dinsdag in de aanbieding.




Ik heb het zien staan in de folder. Heb er inmiddels eentje gekregen :thumbup: . Een wat oudere maar de hangmat zelf is nog goed en het onderstel/de standaard hebben we mooi zilverkleurig gespoten. Kunnen nu dus vooruit. Hier mag wat mij betreft een slotje op.

heb er ook al jaren een, heerlijk!

Je kan nieuwe hangmatten zelf gewoon los kopen hoor. De standaard is wel even een investering maar dan kan je zoooooooomers vooruit!

Het lijkt me zelf ook nog wel wat.



Veel hangplezier Miepel! :mrgreen: