Handige kleine buggy

Heey allemaal,



Misschien is er al een topic over maar ik kon hem even niet vinden dus denk ik start er gewoon 1.



Wij hebben een redelijk grote auto maar de kofferbak is erg klein, toen mijn dochter net geboren was hoefde we de wagen niet vaak mee te hebben en hebben ook niet heel erg rekening gehouden met de ruimte in de kofferbak. Nu we met onze kleine meid en straks haar brusje toch ook wel wat dagjes weg willen en onze wandelwagen niet in de kofferbak past zijn we dus op zoek.



Bij voorkeur zoeken we een buggy waar of de maxi-cosi ook op kan of waar een wandelwagenbak bij zit of die zo plat kan dat je hem in de eerste maanden ook al kunt gebruiken. Daarnaast dus 1 die klein op te vouwen is zodat we niet (net als de buggy van mijn dochter) de wagen verpesten omdat je hem eigenlijk klem moet drukken om te laten passen.



We zitten te denken aan de Safety 1st Connexion Complete Black. Het nadeel ervan is dat ik hem nog best prijzig vind voor een buggy en ik er geen reviews van kan terug lezen.



Iemand die ervaring met deze heeft of met een soort gelijke die aan onze eisen voldoet ?

Ik denk de Quinny Zapp xtra voldoet aan je eisen.

De bak moet je bij deze wel er nog apart afhalen maar nog steeds blijft deze buggy compact.

Heeft een echte ligstand, ook geschikt voor babies, en je kunt er ook maxi cosi opzetten.



Ik weet niet wat voor auto je hebt maar wij hadden een seat ibiza, ook geen enorme laadruimte maar konden daarin de bugaboo cameleon prima in kwijt mits we de banden er ook even afhaalde en zonodig de bak even plat maken (dus baleinen er uit halen).

Ik heb nu een Maclaren quest paraplu buggy maar grijp nog vaak naar de bugaboo, luchtbanden zijn gewoon zoveel fijner. Is even iets meer werk in demonteren en opbouwen maar heb het er graag voor over.

@Clair wrote:



Ik heb nu een Maclaren quest paraplu buggy maar grijp nog vaak naar de bugaboo, luchtbanden zijn gewoon zoveel fijner. Is even iets meer werk in demonteren en opbouwen maar heb het er graag voor over.


Bugaboo cameleon heeft foambanden en geen luchtbanden :wink:

Ik heb daar inderdaad ook naar gekeken maar die zijn zelfs nog stukken duurder dan die van safety 1. Dus niet echt opties.



Ik heb ook eigenlijk alleen een buggy nodig want een wandelwagen en wagenbak hebben we nog en dat is bij die safety 1 gewoon in 1 koop. Zou haast gaan denken om me wagen te verkopen om die te gaan halen.

Ik heb een nuna pepp.

Daar kan wel een Maxi cosi op, is erg plat, maar kan niet vanaf baby zijnde zeg maar…

@Krabje wrote:

@Clair wrote:


Ik heb nu een Maclaren quest paraplu buggy maar grijp nog vaak naar de bugaboo, luchtbanden zijn gewoon zoveel fijner. Is even iets meer werk in demonteren en opbouwen maar heb het er graag voor over.


Bugaboo cameleon heeft foambanden en geen luchtbanden :wink:




Nou, die van mij heeft toch echt ook luchtbanden, er zit niet voor niks zo’n fraai bugaboo mini luchtpomp bij waar ik al menig maal gebruik van heb gemaakt :wink:



Ik heb een model van vóór 2008 en dan zijn het luchtbanden, de schuimbanden zijn pas later gekomen.