handige app's

in vervolg op het topic handige www ben ik wel benieuwd naar jullie favoriete app’s!

Volgens mij was hier al eens een topic over?

echt? ik heb pas net een smartphone, dus ik loop grandioos achter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik zal ff zoeken!

Ik heb sinds 2,5 week een smartphone :mrgreen:



Ik heb even gekeken, maar dat andere topic over app’s ging volgens mij over de IPhone en dat is volgens mij iets anders :think:



Ik weet niet of je WIFI thuis hebt, maar anders is een app van jouw provider (bij mij My T-Mobile) erg handig om je bel- en datategoed in de gaten te houden.



WhatsApp is handig, zeker als je WIFI hebt, omdat dit dan niks kost en goedkoper is dan sms sturen.

Ook de app van Facebook is wel handig als je op FB zit.



Verder heb ik de app van weeronline voor het weer en buienradar voor de buien :wink:



Qua spellen heb ik voor de kids wat gedownload, o.a. Angry Birds (ook voor mezelf) en Memory.

Voor mezelf Wordfeud, Draw Free en Ruzzle, die kan je tegen anderen spelen. Ook Freecell, Unblock Car, Solitaire voor als ik even niks te doen heb.

whatsapp vreet ook amper mbs als je van je datalimit gebruik maakt. hoe dan ook een aanrader dus :thumbup:



verder de ehbo-app, en de reanimatie-app.



snapbucket om foto’s in photobucket te kunnen gooien. de app van mp,. Toddler lock om de kleinste met de foon te laten spelen. Quadit is mijn eigen kleine verslaving.



Astrid taken gebruik ik als agenda/kalender/lijstje met to-do dingen.



Alarm clock xtreme gebruik ik als wekker. Echt ideaal: je moet een som oplossen voor je de snooze knop in kunt drukken. Werkt hier als een tierelier.

Die EHBO-app heb ik inderdaad ook. Die reanimatie-app niet, omdat er in die EHBO-app een snelkoppeling voor ‘direct reanimeren’ is en ik die aparte app dan overbodig vind.

even gecheckt, en die kan idd ook wel. bij de reanimatie-app zéggen ze echter alles stap voor stap, dat werkt fijner lijkt me dan dat je zelf moet gaan lezen.

Bij de ehbo zit er qua geluid enkel een metronoom (heet dat zo?) om het tempo aan te geven, bij de reanimatie-app vertelt ie ook wanneer je over mot gaan op beademen en zo.

Hij is net wat uitgebreider, en ook gratis, dus…

In zoverre had ik ze beide nog niet doorgenomen :slight_smile:

Sja. Mijn bank app, Runtastic, notitie app, tumblr, de app van mijn zorgverzekering voor declaraties via de app, nu.nl, facebook, twitter, instagram, barcodescanner…

Ik heb… (heb je even??)





Instagram (en een heleboel andere apps om je foto’s nog mooier te maken)

Songpop

HR Battle 2

Wordfeud

Ruzzle

Gems Free

Omroep Brabant

Telegraaf

Amber Alert

Dichtbij

112inbeeld

BD

Lucky Bingo

Facebook

Foursquare

RTL XL

Marktplaats

Ipizza (domino’s)

Office Plus

Kaartwereld

Shazam

Lidl

H&M

Douglas

My Vodafone

Feestdagen app

TV gids.tv

Ik heb de app van mijn bank om saldo te checken en internetbankieren



app van mijn provider



marktplaats



funda



kruidvat voordeelkaart



verschillende spelletjes