Handig weer....... *NOT*

Sjees wat een gezin hebben wij hier zeg… heb het idee dat het er hier nooit “normaal” aan toe gaat en wij altijd “rare” dingen mee maken…

Mijn dochter heeft het dus vanavond geflikt om op een onbewaakt moment haar lip aan een fles schoonmaakmiddel te zetten (staalfix) :wall:

Voordat ik de vraag krijg: ja er zit een kinderslot op de deur maar die zat dus niet goed dicht en ik moest nodig naar de wc en in alle hurrie dus niet gecheckt en madam kon dus naar eigen zeggen “shampoo drinken”

HA gebeld, die heeft het vergiftigingscentrum gebeld en ze moest vet eten omdat dit middel haar slijmvliezen irriteerd. Madam zzit dus aan de bakjes mayonaise, wat ze overigens totaal geen straf vind :wink:

Nu moeten we hopen dat ze niet gaat braken, want dan kan het evt in haar longen terecht komen en een chemische longontsteking veroorzaken. Zodra ze gaat braken moet ze dus direct gezien worden.

Weet eigenlijk niet eens zo goed waarom ik het opschrijf, waarschijnlijk omdat mijn recalcitrante peuterpuberdochter al 2 jaar leeft volgens haar eigen regels :wink: de dingen altijd net anders doet dan men verwacht (daarmee doel ik op haar ziektegeschiedenis) en ik er dus ook helemaal niet raar van zal gaan kijken als mevrouw het nu ook weer annders gaat doen dat van har verwacht word. Dus niet braken.

Word er eigenlijk ook wel een beetje moedeloos van, ondanks dat het mijn eigen domme stomme fout is dat ik het kastje niet gecheckt heb :wall: :doh: , maar er is gewoon altijd wat hier in huis met 1 van beide kids 8)

Nou meiden, laat aub de duimpjes maar draaien dat mijn meiske straks lekker gaat slapen en haar maagje zich rustig houd! :pray:

iedereen kan het gebeuren…

tim liep ook met ontstopper te lopen… :shock:

hoe hij eraan kwam geen idee, alles staat hoog… dacht ik …

ben me rot geschrokken, en ook meteen naar de hap gereden…

gelukkig niks aan de hand…

die grijpgrage handjes zijn soms slimmer als wij denken!

ik hoop dat je meisje idd niet gaat braken, en lekker gaat slapen…

:hug: :hug: :hug:

Nou meiden, laat aub de duimpjes maar draaien dat mijn meiske straks lekker gaat slapen en haar maagje zich rustig houdt ! :pray:

jeetje meis, wat zal je geschrokken zijn !!!!

mijn duimpjes draaien mee hoor !!!!

laat je morgen nog ff weten hoe het verder loopt....

dikke knuffel voor jou én Tes !!!!

liefs
Gerda

hier ook al eens gebeurd met andy…gelukkig zat niet veel in… mevrouw zat toen heerlijk aan de slagroom…

ze kan alleen last van haar darmen krijgen

Mayo is hier gelukkig favo, dus daar heeft ze ook al genoeg van gehad.

Ze ligt nu lekker in bed en ondanks het tandenpoetsen komt er echt zo’n “oud-ijzer” geur van de staalfix uit haar mondje :sick:

Ik hoop echt dat het goed gaat :pray:

jeetje wat schrikken!! Ik hoop dat ze niet gaat spugen

:hug: voor jou, wat zal je geschrokken zijn zeg

:hug: je zal wel geschrokken zijn ! :-*

Je kan wel een hoop voorkomen maar lang niet alles hoor !

Jeetje wat schrikken zeg!!!

Troost je, kinderen zijn kinderen en laten die er nou net heel goed in zijn om net dat te doen wat niet de bedoeling is.

Ik hoop dat ze niet gaat braken.

:hug:

Eigenlijk viel het met de schrik wel mee bij mij, ik dacht stiekem alleen maar: tuurlijk dat moet Tes nou net weer uitvreten :oops:

Erg he :oops:

Rationeel gezien bedacht ik mij al gelijk dat het niet veel kon zijn geweest want ze vond het niet lekker en er was niet zo heel veel uit de fles.

daarbij heb ik echt waar al zoveel mee gemakt met de kinderen (vorige week Mik kwijt —> was buiten aan het spelen en ik was het al ruim een uur aan het zoeken. Toen de politie ingeschakeld , kwam mijn schoonmoder intussentijd met hem aan. Hij zat doodleuk op de sportvelden hier aan het einde van de straat te spelen en zich van geen kwaad bewust.

ALs je het over geschrokken hebt, dat was ik toen, ik was echt compleet in paniek en dat heb ik echt niet snel… ben wat dat betreft nogal een “koele kikker” in een (paniek) situatie zelf en bij mij komt de schrik achteraf. Ik heb met Tes ook al zo verschrikkelijk veel (ernstige) dingen mee gemaakt dat het tot nu toe eigenlijk alleen nog maar mee kan vallen :wink:

Nou klinkt dit mss wel allemaal heel makkelijk en luchtig hoor, maar dat i het beslist niet, ik probeer gewoon helder te blijven denken en feitelijk gezien heeft ze niet veel gehad, inmiddels geschranst in de mayo :wink: , normaal gegeten en hartstikke goed te pas, dus geen tekeken (tot nu toe) om ongerust te zijn.

Ik hoop gewoon alleen heel erg dat het hierbij blijft en dat ze niet gaat braken, want dan gaat het een ander verhaaltje worden en zal ik mij daar ook letterlijk beroerder onder voelen :pray:

Jeetje, daar wordt je inderdaad niet vrolijk van!

Maar tis waar wat de anderen zeggen het kan gebeuren.

Hopen dat ze er niks ergs aan over houdt en lekker laten genieten van de mayo :wink:

Sterkte!

:o Je kids zijn idd (zoals eigenlijk stiekem alle :wink: ) wel uniek. 8)

Geloof dat je kleine mannetje al snel aan een mobieltje toe is… :angel: en maar hopen dat je meiske niet ‘nog’ ondeugender gaat worden! :naughty: Ze hebben straks op school de handen vol aan dat stel van je :wink: het enige wat je wel kunt zeggen; je verveelt je echt geen seconde! Zou wel lief van ze zijn als ze dat eens met lievere dingen deden…weet ik veel kerstkaartjes zelluf maken of dan maar een boterham voor mama smeren whatever…ondeugende rakkerts… 8)

Hopelijk slaapt Tes nu lekker (ha ‘vet’ verwend met de mayo!) ze krijgt het de komende tijd nog druk zat met andere leukere dingen dan ziekenhuisbezoekjes! :-*

Hebben jullie een goeie nacht gehad?

Wow dat is schrikken…

Hoe is de nacht gegaan? Ik hoop gewoon toch wel goed.

Sterkte voor der en voor jou met je ondernemende dochter. :-*

Hoe is het gegaan vannacht? Jeetje dat is schrikken geweest!

was ook benieuwd hoe jullie de nacht door zijn gekomen

Pffff… wat schrikken zeg :shock:

Hoop dat alles goed is!

Kan je je schoonmaakspullen niet ergens in een bovenkastje zetten? Heb ik ook, vind ik toch een veiliger idee dan zo’n kinderslotje op de kast… Die kleintjes zijn zóó vlug, en die kleine vingertjes erg handig…hier ook zo eentje :wink:

hoe is d nacht gegaan?? hopelijk heeft de mayo geholpen en is ze niet gaan braken!! :pray:

Goedemorgen,

Wat een lieve berichtjes allemaal :-

Hier is gelukkig alles goed gegaan, gisteravond een par keer wezen kijken bij Tes, just in case… :wink:

Van 22.45-00.15 is ze wakker geweest ivm een lichte kroepaanval, weet niet in hoeverre de staalfix daar mee te maken heeft gehad of heeft getriggerd, ze had/heeft iig een naar hoestje.

Ik hoor haar nu kletsen in bed dus madam is net wakker.

Zal wel weer een ondernemende dag voor mij worden nu ze zo laat is, want dan slaapt ze tussen de m iddag ook niet meer :wink:

Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes :-

gelukkig dat het braken niet op gang is gekomen!

succes vandaag :wink:

Oh jakkes wat een schrik :shock:

Gelukkig heeft de mayo de boel in bedwang gehouden en is ze niet gaan spugen.

Een dikke knuffel voor Tes en mams :hug: