Handig logeerbed gezocht

Wij hebben een veel-ruimte-innemend oud matras als logeerbed, maar die willen we weg doen en iets ruimtebesparends en handig op te maken (zelfopblaasbaar) in de plaats daarvan kopen.



Iemand tips hiervoor of tips waarvoor juist niet te kiezen (en waarom dan)?

Wij hebben er 1 bij de Ikea vandaan. Is opklapbaar en op wielen, incl matras. Bij ons liggen er alleen kinderen op en die slapen er prima op. Zelf hebben we hem niet getest, dus of ie voor volwassenen lekker ligt?? :think:

ik zou dan voor een slaapbankje (kan ook 1 persoons) gaan.

@Maxime wrote:

Wij hebben er 1 bij de Ikea vandaan. Is opklapbaar en op wielen, incl matras. Bij ons liggen er alleen kinderen op en die slapen er prima op. Zelf hebben we hem niet getest, dus of ie voor volwassenen lekker ligt?? :think:




Die hebben wij ook

en een 2 persoons hoog luchtbed…zo’n zelfopblaasbaar ding



Idiaal !!

Dank voor jullie reactie.



Ik zoek denk ik meer iets compacts, volgens mij zit ik dan meer richting opblaasbaar te zoeken. Het moet niet zo’n dun matje zijn, volgens mij is dat niet te vergelijken met een matras.



mamaElise, die hoge zelfopblaasbare, is dat zo’n hele dure? En hoe klein op te bergen is ie.



Ik heb zelf ook al wat gegoogled en zag ik van Bestway, maar die heeft een inwendige pomp??? Hoe zal dat werken?

Jaah die van mij heeft ook een inwendige pomp

:thumbup: stekker in t stopcontact en hij staat met een paar minuten

net als leegzuigen…idiaal



Heb hem bij de Perry gekocht

en zat een speciaale opbergzak bij…

(grote vergelijkbaar met een volle vuilniszak)

gewoon een dik luchtbed…

Slapen wij in de vakantie ook op en slaapt prima en dat is dan voor 2 week… dus 1 of 2 nachten is het zeker goed voor te doen.

Is zo’n matras luchtbed met een velours laagje erover. Moet je wel zelf oppompen, maar met een pomp met dubbele werking (blaast zowel bij op als neergaande beweging van de pomp) is die echt zo vol.



Hebben toen 15 euro betaald voor een 1 persoons, je kan er 2 aan elkaar maken dmv bandjes/gespen.



En opgevouwen passen ze samen met gemak in een plastic zak van de supermarkt.

een airobed!! Idd zelf oppompbaar en slapen heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

Wij hebben ook een luchtbed dat zichzelf opblaast gekocht voor de vakantie. Logees slapen er ook prima op. Het is 1.5 bij 2 meter en kostte volgens mij 45 euro bij de kampeermarkt.

Als je iets wil wat niet te veel ruimte inneemt is ene luchtbed wel makkelijk. Maar dat ligt er ook aan wie er op slapen. Als het wat oudere mensen zijn vind ik een luchtbed vaak wat laag.

wij hebben een kastbed gevonden die we willen gaan aanschaffen… is echt een leuk ding… is een gewone kast met opbergruimte en plankjes e.d. en als er een logee komt kan je er een bed uitklappen… erg handig…!

@Danielle_M wrote:

Als je iets wil wat niet te veel ruimte inneemt is ene luchtbed wel makkelijk. Maar dat ligt er ook aan wie er op slapen. Als het wat oudere mensen zijn vind ik een luchtbed vaak wat laag.




Het opblaasbed dat wij hebben is tot kniehoogte. Net zo hoog als het logeerbed dat we eerst hadden staan. Ook voor ouderen lijkt me dat goed te doen.

@mamaelise wrote:

Jaah die van mij heeft ook een inwendige pomp

:thumbup: stekker in t stopcontact en hij staat met een paar minuten

net als leegzuigen…idiaal



Heb hem bij de Perry gekocht

en zat een speciaale opbergzak bij…

(grote vergelijkbaar met een volle vuilniszak)




jaaa, wij hebben ook deze. Is perfect. toen we gingen verhuizen hebben we er zelfs een hele week op geslapen (vraag maar niet waarom :roll: ) Maar, het sliep heerlijk!



liefs

daffie

Daffie en mamavan Elise, welk merk is dat luchtbed van Perry?