Handgrepen Difrax?

Wij gebruiken de S fles van Difrax, zijn we heel tevreden over. Alleen kan J hem zelf niet vasthouden. Nou dacht ik dat ik ergens iets las pas over handgrepen voor zo’n fles? Kun je die apart kopen? Of bestaat zoiets niet?

Ja die bestaan er indd, die kun je gewoon kopen waar je de flessen ook koopt en ook in allerlei kleurtjes.

Maar ik heb nooit een handvat gebruikt om een fles, vind een kindje van 6 maanden ook erg vroeg om zijn eigen fles vast te houden. Mijn dochtertje dronk haar flesje pas na haar 1ste verjaardag.

Hij hoeft hem morgen ook nog niet vast te houden hoor :lol: , ik heb geen idee wanneer zoiets van toepassing is maar hij probeert het wel eens zelf dus ik denk, ik probeer eens wat. Maar heb vandaag 2 drogisten bezocht en nergens die dingen gezien. Wel voor andere soorten flessen. Maar zal het winkelpersoneel eens lastig gaan vallen dan volgende keer waar ze die dingen verstoppen als ik kom. Dank je!

De Etos en de Prénatal hebben ze meestal wel. Andere drogisten dan de Etos heb ik ze hier nog niet bij gezien.

Jinthe heeft ze ook, ik zet ze er alleen niet altijd op. Een volle fles vind ik te zwaar (zeker omdat ze hem soms laat vallen), maar met een klein flesje kan het best. En ik vind het niet te vroeg als je kindje het leuk vindt om het zelf te doen (Jinthe drinkt soms niet als ik haar de fles/tuitbeker geef, maar wel als ik haar zelf de tuitbeker geef, ik laat haar dan lekker een beetje aanklooien).

Kruitvat heeft ze maaaaaaaaar je ze passen niet op alle Difrax S flessen he!

Namelijk alleen op de nieuwere versie, zeg maar zonder rammelaar dop en onder de ring van de speen moeten aan beide kanten 2 kleine uitsparingen zitten, alleen dan passen de handvaten er op :slight_smile:

Dit weet ik helaas uit ervaring, omdat we op mijn werk ook deze handvaten hebben gekocht en die bleken helaas niet werken.

Ze bleven niet vast zitten zeg maar, dus even contact gehad met Difrax en die vertelde dus waar het verschil in zat :wall:

Hmm :? dus bij de rammelaar doppen passen ze niet… Nouja dan moet meneertje maar zonder doen. Wanneer begin je eigenlijk met een tuitbeker? Geen idee namelijk :shifty: …