handen in het haar update 12 maart

Ik weet echt niet meer, enige wat Lynn doet laatste dagen is huilen, krijzen. Oververmoeid zijn maar slapen wil ze niet. Even laten huilen maakt voor haar niet uit ze blijft gewoon krijzen tot dat ze compleet overstuur is. Bij mij is het even goed dan is het weer huilen , overstrekken. Wat ik ook doe niks is goed. Wipstoel niet , box niet, bij mij niet, in bedje niet.

Heb al een paar keer flink zitten meehuilen omdat ik het gewoon niet meer weet.

Ze kan nog geen 5 min in de box liggen , kom niet aan eten toe , en ook niet aan de aandacht van Ivan. Pas als hub thuis is .

Het frustrerende is dat ze op de creche geen kind aan haar hebben , en als papa thuis is ze ook rustig is en gaat slapen in haar eigen bedje. Zodra mama alleen is met haar dan is gelijk mis.

Waarschijnlijk ligt het dan toch aan mij anders weet ik het niet.

Eerst zag ik op om weer te gaan werken maar als het zo door gaat vind ik het eigenlijk helemaal niet erg om weg te zijn

Moet even mijn verhaal kwijt lucht wel even op hier.

helaas heb ik geen tips voor je, wel een :hug:

Hopelijk wordt ze snel rustiger.

misschien toch osteopaat??? omdat er iets vast zit

Wat jij omschrijft had ik ook met Mel toendertijd, en dat is niet leuk :hug:

Chiro heeft toen uitkomst geboden , mischien bij Lynn de osteopaat :hug:

Heeft ze iets nieuws gegeten oid? Het klinkt idd als buikpijn of andere verkrampingen.

Ik denk dat ze bij jou meer huilt omdat ze ook jouw onrust voelt :hug:

Ik vind het namelijk heel herkenbaar wat je zegt uit de tijd dat mijn zoon enorm veel huilde.

Ook ik ben naar een osteopaat geweest en bij ons deed het dan niks omdat de buikpijnen een andere oorzaak hadden, maar voor veel mensen is het echt een wonder!

@Lily2006 wrote:

Heeft ze iets nieuws gegeten oid? Het klinkt idd als buikpijn of andere verkrampingen.

Ik denk dat ze bij jou meer huilt omdat ze ook jouw onrust voelt :hug:

Ik vind het namelijk heel herkenbaar wat je zegt uit de tijd dat mijn zoon enorm veel huilde.

Ook ik ben naar een osteopaat geweest en bij ons deed het dan niks omdat de buikpijnen een andere oorzaak hadden, maar voor veel mensen is het echt een wonder!

ze krijgt nog steeds gewoon borstvoeding :think: :think: heb maandag een afspraak bij een osteopaat. Begin februari moeten we weer naar de kinderarts zal het dan ook aangeven

Heel vaak merken mensen meteen resultaat bij de osteopaat!

Hoe was het?

Ik had helemaal in mijn hoofd dat we er om 16.30 moesten zijn maar was 15.30 :wall: :wall: :wall: :oops:

donderdag om 13.30 moeten we nu heen

poeh vermoeiend zeg, sterkte!

sorrie geen tip…

Ik herken het wel, alleen was het bij ons het eerste half jaar… Je zegt dat ze het op de creche niet doet, misschien wat meer entertainment wat ze daar ook heeft: kindjes kijken ed…? Je geeft BV, misschien regeldagen: vaker aanleggen? Succes, je komt inderdaad nergens aan toe…

@Jippo wrote:

Ik herken het wel, alleen was het bij ons het eerste half jaar… Je zegt dat ze het op de creche niet doet, misschien wat meer entertainment wat ze daar ook heeft: kindjes kijken ed…? Je geeft BV, misschien regeldagen: vaker aanleggen? Succes, je komt inderdaad nergens aan toe…

Ze ruiken je van afstand ( been there done that…).

zou het niet kunnen zijn dat je te weinig voeding hebt?

op het kdv krijgt ze waarschijnlijk afgekolft?

en daar dus misschien dus wel genoeg?

weet het ook niet hoor maar probeer mee te denken :-*

Het is hier met regelmaat behoorlijke drama, ik weet het gewoon niet, sinds ze buiten slaapt slaapt ze gelukkig goed "s middags 2,5 uur. Daarna voeden en dan spelen maar dat wil ze pertinent niet , gelijk krijzen boos heb haar maar flesje bv gegeven dat dronk ze nog gretig maar ook daarna was ze gewoon nog boos.

Ze poept 2 a 3 keer per dag dus aan mijn hoeveelheid voeding zal het niet liggen

De osteopaat kon niets vinden bij haar

Maar als ze niet speelt dan ontwikkelt ze zich toch ook niet, qua draaien ed?

Owh meid… Zo herkenbaar. Niet weten wat er mis is en dat vreet zo aan je.

Ben jij wel ontspannen in het bijzijn van Lynn? Misschien CB raadplegen? :slight_smile:

Succes!

Je hoeft je je geen zorgen te maken over de ontwikkeling… Maar heb je haar al op de grond met een kleed gelegd? Katie was de box zat en heb haar op de grond gelegd en sindsdien werd ze niet boos meer.

@Karin1981 wrote:

Het is hier met regelmaat behoorlijke drama, ik weet het gewoon niet, sinds ze buiten slaapt slaapt ze gelukkig goed "s middags 2,5 uur. Daarna voeden en dan spelen maar dat wil ze pertinent niet , gelijk krijzen boos heb haar maar flesje bv gegeven dat dronk ze nog gretig maar ook daarna was ze gewoon nog boos.

Ze poept 2 a 3 keer per dag dus aan mijn hoeveelheid voeding zal het niet liggen

De osteopaat kon niets vinden bij haar

Maar als ze niet speelt dan ontwikkelt ze zich toch ook niet, qua draaien ed?

Een kindje komt pas aan spelen als ze tevreden zijn :slight_smile: is ze bij jou wel stil ? misschien ook proberen op de grond neer te leggen, en er zelf bij blijven? op het kdv is ze wel tevreden? zou ik daar even gaan vragen hoe ze de dag met haar doorbrengen.

Je zegt ook dat ze overstrekt, heb je haar wel eens op haar buikje geprobeert te leggen ?

Op de grond met mij erbij vind ze het wel leuk :roll: Op de creche spelen ze ook niet de hele dag met haar en kan ze zich prima in haar eentje vermaken onder de babygym en in de box geen problemen

Op haar buikje vind ze het trouwens geen probleem , ze heeft nog steeds last van haar reflux en krijg hiervoor nog steeds medicatie.

Ik zit enorm in twijfel om te beginnen met bijvoeden misschien dat ze toe is aan anders eten :think: Maar ik wil graag 6 maand alleen bv geven

vaak zie je wel met kindjes met reflux dat ze met vastvoedsel minder last hebben. maar ik wil zelf ook pas na 6 maanden (of later!) beginnen met vast voedsel :slight_smile:

Maar als ze het leuk vind op de grond met jou er bij, dan zou je toch kunnen proberen om af en toe even weg te lopen? of vind ze dat niks?

(max wilde in het begin erg graag bij mij zijn, nu gaat het beter, snachts heef tie een knuffeltje met in het hoofdje schapenwol die heb ik een paar x snachts bij me gehad(heb hem 2x;)) en die ligt bij hem dus als ik hem terug leg dan snuffelt ie een maar x en dan valt ie zo weer in slaap) misschien is het een idee om een shirt van jou bij haar neer te leggen ? je kan het proberen toch :slight_smile:

ik heb soms ook een cd’tje met rustgevende muziek op staan, zijn natuurgeluiden of iets van een panfluit ofzo :lol: je ziet ze wel is bij de kruidvat etc. yoga cdtjes of feng shui ofzo…

(op het werk (KDV) hebben we dat ook wel is aan bij de babys als er veel gehuild word, ook voor de kindjes lekker rustig, en voor ons is het ook wel prettig want als je veel huilende kindjes hebt word je vaak onrustig dus door die geluiden word je zelf ook wel wat rustiger)

Heb je ook wel eens gedacht aan een draagdoek ? dan is ze bij jou en kan je zelf ook een beetje dingen blijven doen, zoals eten koken etc.

:-*

@Karin1981 wrote:

Ik zit enorm in twijfel om te beginnen met bijvoeden misschien dat ze toe is aan anders eten :think: Maar ik wil graag 6 maand alleen bv geven

3wkn eerder beginnen is niet erg en bv kan je idd gewoon door blijven geven toch tussen de bijvoeding door? Misschien is ze ook hongerig en is bv al niet genoeg… Probeer 'ns! Ben benieuwd of dat oplost :slight_smile: