HanB

Hallo allen!



Bij deze mijn voorstelrondje…

Achter de naam HanB gaat een 32-jarige dame verscholen, die in het dagelijks leven Hanneke heet! Maar ik word meestal Han genoemd, en aangezien Hanneke al meerdere malen eerder in verschillende vormen op dit forum te vinden is, maar voor Han gekozen, met als toevoeging de eerste letter van mijn achternaam!

Ik ben echter niet nieuw op dit forum. Tot begin 2010 vertoefde ik hier onder de naam Tweet. Wegens omstandigheden ben ik toen vertrokken. Persoonlijk vind ik het niet belangrijk genoeg om er nu gedetailleerd op in te gaan. Oude koeien en sloten en zo…

Na overleg met beheer heb ik ervoor gekozen terug te komen onder mijn eigen voornaam, zodat ik een nieuwe frisse start kan maken, hopelijk!

Vragen hierover mag je natuurlijk altijd stellen!



Dan mijn feiten:

Ik ben inmiddels alweer 32, bijna 3 jaar getrouwd met Ferry, en samen hebben we 3 kindjes. Hij heeft een zoon mee genomen uit zijn vorige relatie, en ik een dochter, en samen hebben we op 3 februari vorig jaar een heerlijke dochter mogen verwelkomen! Afgelopen vrijdag zijn we op gesprek geweest bij de verloskundige/gynaecoloog, en we hebben groen licht gekregen, dus na de zomervakantie gaan wij voor een vierde wondertje voor ons nu al geweldige gezin!!! :inlove:



Ik begin met frisse moed aan deze nieuwe reis, en heb er erg veel zin in. Ik hoop dat ik weer net zoveel aansluiting kan vinden hier!

In ieder geval alvast bedankt voor het lezen van deze lap tekst… :wink:



liefs

Hanneke

welkom hier! Ik hoop dat je snel zwanger zal zijn!


terug en suc6

Welkom terug :slight_smile:

welkom terug :thumbup:

Thanks all! :smiley:

Nah, weet je dat ik laatst nog aan je zat te denken. Hoe we toen samen over x-factor enzo aan het kletsen waren :wink:



Welkom terug meid!!



:-*

Duvel en staarten! :mrgreen:



:-* Marieke!!!

Hahaha ja ik ben er ook nog en inmiddels een zoontje rijker :inlove:

Jeuj!!! Gefeliciteerd meis!!! :inlove:

Gaat het goed met jullie?



(aangezien dit mijn topic is, mag ik zoveel OFFtopic gaan als ik wil!!! :mrgreen: )

Het gaat meis.

Vorig jaar juni zijn mijn schoonouders doodgereden door een vent, donderdag is de uitspraak van de rechter. Er staat een topic bij arm om de schouders, staat wel een link naar een krant van hoe en wat. Te walgelijk.

Ik was toen bijna 20 weken zwanger, we hebben ze niet meer kunnen vertellen dat het een jochie zou zijn.



En verder doen we ons best. Het heeft er wel flink ingehakt en nog steeds. Door alles zijn we niet aan rouwen toegekomen.



En ons meiske is vorige week alweer 5 geworden, heerlijk wijffie is het die stapelverliefd is op haar broertje. Maarja, het is dan ook wel een lekker ding haha. Heeft ook een eigen topicje bij het showforum.

Zo dan, ook al zo’n heftig jaar achter de rug!!! :frowning:



:hug: :kaars: :kaars: :-*



Ik ben er weer, dus als je wilt, heb ik altijd een luisterend oor voor je!



Had het showtopic van Wessel al gevonden! :inlove:

Nathalie al 5!!! Grote meid al zeg, het gaat zo hard… :shock:

Gefeliciteerd nog lieverd!

Dankjewel meis :-*



Ik zal die kleine grote dame eens op bed gooien.