hallooo en excuus

Het is niet niks allemaal. Ik wil je gewoon even een dikke digitale :hug: geven! Ik vind je ontzettend dapper!

Hey meid…



Ik heb je verhaal gelezen. Van een aantal dingen was ik op de hoogte. Wat héb je een hoop voor je kiezen gekregen meis… Ik denk dat je nu heel erg goed op weg bent. Je gaat een nieuw leven beginnen en hoewel dat eng is, is het ook een schone lei.



Nu alles nog verwerken gaan en ik hoop dat je álles, maar dan ook álles krijgt waar je op hoopt. Je verdient het! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug: :-*

Lieve Bianca dikke knuffel meis! Dat heb je dubbel en dwars verdiend! Ik hoop dat je vanaf nu alleen nog maar fijne dingen mag meemaken en dat je al de ellende als het een plekje heeft een beetje achter je kan laten!

Wat een verhaal, meid!

Zorg goed voor jezelf en laat ook goed voor je zorgen.

Veel sterkte met alles. :hug:

Lieve Bianca :hug: :hug: :hug: :hug:

Jeetje Bianc, ik wist een klein stukje maar dit is nogal wat en dan gewoon ook nog er zijn voor anderen :thumbup: :inlove: (zo voelde het voor mij met Mika :-* ).



Ik vind het echt super dat je nu aan jezelf gaat denken, zo hoort het ook maar daar moet je wel zelf aan toe zijn en dat ben je nu.



Lieverd doe rustig aan, en weet achter elk wolkje schijnt de zon :wink:



:hug: :hug:

Dikke knuffel lieve meid!! :-*

Jeetje, wat heb jij een rotjaar achter de rug! En wat goed dat je blijft vechten, ondanks je verdriet en alle ellende!

Dat je het hier al neerzet is een hele goede stap, meis, jij gaat het echt wel redden!

Een hele dikke knuffel voor jou! :hug:

hey lieve meiden ,



Zo al weer laat ben nog niet eens moe maar morgen kan ik lekker uit slapen, ronnie is aan het werk, die draait diensten van 14 uur weg dus zal hij tegen 7 uur binnen zijn… ng=og even heerlijk samen liggen.



Ik merk dat ik nu al even ruist heb om gewoon thuis te zijn en wat aan te rommelen in huis wat dingetjes doen… gelukkig nog een weekje vrij , ben ik erg blij iom



goede beslissing om even geen wek te doen.



Heel erg bedankt voor de lieve woorden van jullie, doet me goed zoals altijd. Kok is idd voor afschrijven fijn mensen hebben soms begrip omdat ze3 zelf wat mee maakten, tis gewoon goed zo



liefs knuffel bianca :-*

Hou je taai meissie. Dikke knuffel :hug:

Meid, je hebt zoveel meegemaakt dit jaar.

Ik hoop van harte dat het volgende jaar alleen maar mooie dingen op je afkomen. Het is je heel erg gegunt :hug:



Hou je taai! :-*

@jewel wrote:

Meid, je hebt zoveel meegemaakt dit jaar.

Ik hoop van harte dat het volgende jaar alleen maar mooie dingen op je afkomen. Het is je heel erg gegunt :hug:



Hou je taai! :-*




Beter kan ik het niet verwoorden :hug: :hug:

Ohh Bianca…wat heb je toch veel op je bordje gekregen :frowning: Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat er al allemaal gezegd is. Je bent een sterke vrouw.



Ook een hele dikke knuffel van mij en ik hoop dat vanaf nu alles alleen maar beter voor je wordt.

:hug:

:-*

Alles is al gezegd…heel erg veel sterkte meid!! En ook heel erg veel geluk voor in de toekomst!!



:hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*

Dank jullie wel. Ben nu een hele dag thuis, heb wat aangerommeld en ben bij zus en wendy geweest, van alles samen gedaan zoals “vanouds”…



Vanmiddag heb ik zelfs een uur bijgeslapen , ik stond zo onvast op de beneb, ik ben gaan liggen was weg… heerlijk.



Zo en nu even op de zolder aanrommelen enzo een beetje ,



kus voor iedereen . Ik heb zin in zaterdag :dance: Iets waar ik me nu al op kan verheugen :thumbup:

Oh ik heb ook zin in zaterdag, maar kwam eigenlijk alleen hier langs om je een knuffel te geven.



:hug: :hug: :hug: :hug:

Hier dan dus.



Tot zaterdag!

Jeetje meis, wat heb jij een vreselijk rotjaar achter de rug :hug: :hug:

Ik kan me alleen maar bij mijn voorgangsters aansluiten in wat er al gezegd is. Ik hoop met heel mijn hart dat er nu alleen nog maar mooie dingen op je pad komen :hug: :hug:

dank dank… :-



ik merk dt ik veel aan bijslapen ben. Kom ineens ook aan in gewicht , ws door mijn lichaam nu de rust krijgt en es niet ziek is. Nu ja zien we dan wel weer hoor.



Gisteravond veel geslapen en vanmorgen pas 9 uur van bed. Lekker even vind ik wel ,.



:-

Slapen is goed :thumbup: