Hallo

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Roelie en ik ben 29 jaar oud. Ben getrouwd met Martijn van 30. Wij hebben momenteel de voogdij over onze 2 lieve katten en hebben hier al een 7 jaar de wens dat er kindertjes bij ons in ons leven komen.



Wij hebben in 2006 de anticonceptie aan de wilgen gehangen en besloten ons leven te willen delen met kindertjes. Das zoals bekend makkelijker gezegt dan gedaan…



Ik ben in 2009 in het zkh terrecht gekomen bij de afdeling fertiliteit, hier hebben ze 4 jaar lang ons aan het lijntje gehouden :evil: met de mededeling dat wij erg vruchtbaar waren en gewoon onze plicht moesten doen.

In de 4 jaar is alles wat mis kon gaan mis gegaan. :?



Na 2 jaar is er een coassistent geweest die de gyn er op moest wijzen dat ik wel heel veel cysten in me eileiders heb zitten en dat het wel heel veel wegheeft van pcos… toen kwam de aap uit de mouw en moest de gyn daar wel in mee gaan… in 2012 moest er wat aan gedaan worden… ik moest op dieet dit wist ik al langer en had dan ook besloten mijn leven rigoureus omte gooien.

In juli 2012 h3b ik besloten dat het ommoest, ik ben tot op de dag van vandaag 32 kilo afgevallen en nog steeds niet zwanger.



Na het afvallen verlangde het zkh meer en meer, ik heb het afvallen alleen gedaan en kreeg daar geen begeleiding bij van het zkh of wat dan ook. Ze wilden steeds meer en stonden niet met mij op een lijn, ze vertelden mijn andere verhalen da mijn huisarts en dat was dan ook de reden dat ik naar een ander zkh ben gegaan…



In mei zijn we bij een andere zkh gekomen en direct onderzoeken en echo’s, idd blijk ik pcos te hebben waardoor een zwangerschap bemoeilijkt word.

We hebben nu een aantal afspraken gehad en ben inmiddels gestart met hormonen, de eerste ronde clomid moest na 2 dgn afgebroken worden door overgevoeligheid, nu moet ik vrijdag weer starten met Provera en daarna mag ik gaan spuiten om te zien of er zich een eisprong voor zal doen.



Dit is mijn/ons verhaal, hopelijk kan ik hier me ei een beetje kwijt en ervaringen delen met anderen.

Liefs Roelie :slight_smile:

Welkom hier.

Wat een traject heb je al afgelegd. Ik hoop dat je snel zwanger wordt.