Hoi Allemaal,
Ik ben 26 jaar. Ben bijna een half jaartje getrouwd (daarvoor 7 jaar samengewoond) 2 hele lieve kittens en nu ruim een jaar gestopt met de pil.
Mijn idee was om eerst is goed te ontpillen, te trouwen en dan met een (enigszins) redelijke cyclus te gaan “klussen”.
Dit is iets anders gelopen. Mijn cyclus is nog lang niet regelmatig; maar ondanks dat proberen we nu sinds september 2010 toch zwanger te raken. Het is wat lastig als je geen duidelijk meetpunt hebt, maar we hopen er het beste van. Ik ben hiervoor bij een gynaecoloog geweest, maar ze doet er (iets wat raar) luchtig over dat ik zo’n onregelmatige cyclus heb. Volgens haar komt het vanzelf weer goed. En daar hopen wij natuurlijk ook op.
Ik ben in Augustus 2009 gestopt met de pil, gelijk daarna ongesteld geweest, toen pas weer in december, januari, juli, september, oktober. Weinig peil op te trekken dus nog. Maar omdat ik in de afgelopen 4 maanden 3 keer ongesteld ben geweest denkt de gynaecoloog dat het wel goed komt… Volgens haar kan ik in elk geval gewoon proberen zwanger te raken.
Ik vind het erg leuk om mee te lezen op het forum omdat ik er elke keer weer achter kom hoeveel ik eigenlijk nog niet wist. Heel erg leerzaam en leuk om hier mee te lezen.
Welkom! :mrgreen:
welkom en veel plezier hier
Welkom!! :thumbup:
welkom! Hopelijk ben je snel zwanger!!
Hoi,
Welkom op dit gezellige forum :dance:
Veel lees/tik plezier :thumbup:
Liefs Romata :-*