HALLO

Hallo allemaal,

ik wil me graag aan jullie voorstellen. Ik ben Marloes, 31 jaar jong, getrouwd, moeder van drie jongens van negen, zes en één jaar.

Tja wat meer over mij: ik ben graag creatief bezig, vind tuinieren leuk om te doen, we hebben fruit in de tuin waar ik jam van maak. En verder ben ik erg actief op een forum over borstvoeding, waar ik tevens moderator ben.

Omdat mijn jongste bijna twee jaar is en na ruim 21 maanden borstvoeding hier zelf mee gestopt is lijkt het mij leuk om hier mee te doen. Hier staan ook items voor schoolgaande kinderen en dat spreekt mij erg aan.

Hebben jullie nog vragen, dan lees ik dat graag. Ik hoop het hier erg naar mijn zin te hebben.

Groetjes van Marloes

welkom Marloes!! heel veel plezier hier.

welkom en veel forumplezier

welkom hier!

Hey, Welkom op het forum!!

Have Fun!! :-*

welkom

Welkom op het forum!

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

welkom en veel forumplezier!!!

Welkom en veel lees en schrijfplezier!!!

tja ik dacht i k heet je welkom n het spelletjes hoek maar daar was je al snel te vinden hé hahahah

welkom op KoK , knap en goed van de BV top hoor fijn dat dat kon.

Heb je dat met de andere kids ook zo lang vol kunnen houden ? nu tot typs

welkom! veel plezier op het forum1

welkom en veel plezier hier

ben je er weer :smiley: gezellig :thumbup: .

Leuk dat je weer terug bent Marloes, we hebben je gemist!!

:-*

Dank je wel voor het welkom :smiley: !

Groetjes van Marloes

Hallo allemaal,

na een hele tijd van afwezigheid, door omstandigheden, ben ik weer hier terug gekomen. Ik ben op zoek naar ervaringen en hoop die hier te vinden. Ook heb ik de gezelligheid van KOK gemist. Maar ja soms heb je voor jezelf rust nodig en die heb ik genomen.

in mijn eerste bericht schreef ik dat ik moderator was op een borstvoedingsforum, inmiddels ben ik dat niet meer.

En de kinderen zijn nu elf, negen en vier jaar en zelf ben ik inmiddels 34 jaar geworden.

Creatief ben ik wel nog steeds. En ik hou ook nog steeds van koken en eten.

Groetjes, Marloes.