Hallo

Hallo allemaal.



Ik zal mezelf even voorstellen hoop dat ik het op de goede plek doe wil hier graag mee gaan kletsen.

Ik ben Diana 23 jaar en mama van prinsje Jasonbengel Justin en Muisje(25weken).



Jason
is op 2 januari 2001 geboren en op 29 januari overleden aan het hartafwijking onderaan het bericht staat de link naar zijn engeltjespagina voor de gene die het willen lezen.



Justin onze bengel is nu 3 en half.

Momenteel zit hij in de peuterpuberteit HAHAHA.

Af en toe weet ik niet meer wat ik met hem aanmoet.

Hij kan ook heel lief zijn hoor en ook rustig maar zo gauw er 1 kind of meerdere in zijn buurd komen barst de bom en luisterd meneer niet meer.

Wie herkend dit?

Hij word dan superdruk gaat gillen,schreeuwen en gek doen rennen enzo.

Maar naar mama luisteren oh maar.

Maar zoals nu zijn we met zijn tweeen zit hij naast me op de bank tv te kijken en mijn arm te knuffelen :smiley:



Ik ben nu 25 weken zwanger van ons muisje.

Ik schrijf mee bij de februari mama’s 2006.



Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust.



Groetjes Diana

gezellig dat je in peuter/kleuter komt mee kletsen.



peuterpubertijd, gezellig he hahah

Ja erg leuk he af en toe ,die peuterpuberteit! Thom zit er ook middenin. Fijn is het he dat je hier je vragen kunt stellen en ervaringen uit kunt wisselen.

Groetjes, Monique.

Pff, praat me niet van die peuterpuberteit. Mijn oudste zoon heeft het niet zo erg gehad, maar mijn jongste lijkt af en toe wel op zo’n kind uit zo’n opvoedserie, zo als ie kan schreeuwen, (mij) slaan, schoppen, gooien met dingen etc. En ik weet dan ook vaak niet hoe ik moet reageren en reageer ook verschillend. De ene keer kan ik het echt niet hebben en vind ik dat het niet door de beugel kan en moet ie op de trap. Eigenlijk helpt deze methode niet bij hem, want het lijkt wel of ie dan juist in zo’n opstandige bui blijft en dan kan ik er op wachten dat ie weer narigheid uithaalt. Negeren helpt ook niet, want hij gaat zover door dat ik wel ingrijpen moet. Als ik ff wat meer tijd heb en meer aandacht aan hem kan geven, dan probeer ik hem af te leiden of op een grappig manier voor de gek te houden en vaak komt het dan eerder goed dan als ik straf of negeer.

Hallo.



Het lijkt soms ook wel als ik een rotdag heb dat hij extra ervelend is.

Hebben jullie dat ook?



Ik moest de link weghalen van Jason’s engeltjespagina :cry:

Dus voor de gene die zijn verhaal willen lezen is hier de link.

http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/JasonW/



groetjes diana

Je kunt gewoon op de website van Jason* komen als je op WWW klikt, onderaan je bericht… :wink: