Hallo

Even voorstellen,



Mijn naam is Lisa en ben bekend geraakt met het forum door mijn vriendin Lous.



9 Maanden geleden maakte ik mij klaar om ook gezellig op het forum te gaan schrijven, ik was toen namelijk 3 maanden zwanger, helaas mocht het niet zo zijn. Mijn lieve kleine jongen was niet gezond en had geen kans op overleven. Ik had hem op de wereld kunnen laten komen maar dat was dan alleen geweest omdat ik hem zo graag bij me wou hebben. Na veel overwegen heb ik besloten dat ik op de 1ste plaats moeder was (en ben) en als moeder wil je het beste voor je kind. Ik wou niet dat hij zou lijden alleenmaar omdat ik hem in mijn armen wou sluiten. Ik ben hierom met 24 weken bevallen en heb mijn lieve engel laten gaan. Ik mis hem heel erg. Als mensen mij vragen of ik kinderen heb dan zeg ik, " ja ik had een zoontje". Ik meld er dan meteen bij dat ze niet moeilijk hoeven te doen, dat ik het niet zeg omdat ik het erover wil hebben maar dat ik het bestaan van mijn zoontje gewoon niet wil ontkennen. Hopelijk kan ik in de toekomst lekker op dit forum meepraten als ik zwanger ben van mijn tweede. Op dit moment geniet ik heel erg van de kinderen van mijn vriendin. Ik heb dan niet het gevoel waarom ik niet. Ik denk dan het was de tijd nog niet en mijn engeltje wou hier nog niet zijn. Ik omarm de toekomst met beide armen en probeer van elke dag te genieten. Mijn zoontje is in mijn hart en op zijn manier dicht bij mij.



Tot ziens op het forum

:smiley:

Hallo Lisa,



Welkom op Kok en veel plezier hier.



Ik :pray: voor je dat je zoontje :**: gauw een gezond broertje of zusje krijgt. Knap hoe je ermee omgaat. :hug:



Ingrid

Hallo Lisa,



Wat erg dat je dit mee heb moeten maken. Echt een hele moeilijke keus, maar ik denk ook wel de beste.



Hoop dat je zoontje :**: over jullie waakt en jullie een gezond broertje of zusje geven.



Welkom op het forum!!!

Mooi opgeschreven schat… :-*