Hallo

Ik ben Ceinwyn, 32 jaar en moeder van een zoontje van 4 maanden.

Op het moment ben ik thuisblijfmama, maar dat kan binnenkort veranderen. Ik geloof in “attached parenting” en geef met volle overtuiging bv.

Uhm,uhm,uhm, geen idee wat ik nog meer moet vertellen :think:

Ik denk dat ik het hier wel gezellig ga vinden 8)

Groetjes van Ceinwyn

Welkom op dit forum Ceinwyn!!

Je gelooft in attached parenting schrijf je. Ik vraag me af hoe je dat ziet :think: . Er zijn verschillende manieren geloof ik, toch? Ik ben gewoon erg nieuwsgierig.

Heel veel plezier hier op dit forum!!

Liefs, Dores.

Ik pas het natuurlijk ouderschap toe op de "Ceinwyn manier " :mrgreen:

• Ik laat mijn kind niet huilen. Hier geen Ria Blom dus. 8)
  • Ik geef zo lang als mogelijk bv
  • Ik draag mijn kind bij mij.
  • Mijn kindje slaapt bij mij
  • Ik probeer ruimte te geven aan ontwikkelingen van mijn kind, en hier zoveel mogelijk in mee te gaan.
  • Ik geef mijn kindje niet uit handen. Geen kdv, oppasouders, gastgezinnen e.d.

Let wel: Dit is wat voor MIJ en MIJN kindje werkt. Iemand anders kan er totaal anders over denken en dat respecteer ik.

Maar zo doe IK dat dus :smiley: . Klinkt wel een beetje als “geiten wollen sok” maar het zij zo 8) . Ik geloof er in.

Groetjes, Ceinwyn

Welkom hier en veel lees en schrijfplezier gewenst!

Pas maar op want kok is erg verslavend :lol: :lol:

Gefeliciteerd nog met je zoontje.

En hoe is zijn naam?

groetjes

welkom en heel veel plezier hier op het forum

@Ceinwyn wrote:

• Ik probeer ruimte te geven aan ontwikkelingen van mijn kind, en hier zoveel mogelijk in mee te gaan.

Dat is precies wat ook mijn ideeen/plannen zijn! Op het laatste na, ik heb een eigen bedrijf en ben kostwinner. Je moet wat he!

Leuk; je naam! Is dat de naam van de methode? Klinkt keltisch ofzo

welkom en veel plezier hier

@blue_fairy wrote:

@Ceinwyn wrote:

Dat is precies wat ook mijn ideeen/plannen zijn! Op het laatste na, ik heb een eigen bedrijf en ben kostwinner. Je moet wat he!

Nee, is mijn eigen naam. ( Mijn eigen manier dus :wink: )
Wat voor een eigen bedrijf heb je als ik vragen mag?

Ceinwyn

welkom en veel forumplezier

Nou ja het klinkt niet zo geiten wollen sokken manier hoor!! Het is gewoon een manier van opvoeden. Ik was gewoon nieuwsgierig… :wink: Op internet lees je allemaal verschillende manieren nl. En het is zo, het is de Ceinwyn methode. Die van mij is de Dores methode :wink:. Ik ben ook bewust een “thuis-blijf-huis-moeder” en wij hebben ook zo onze manier van opvoeden.

Maar goed, ik ga nu even lekker genieten van het mooie weer buiten! (en mijn nieuwe bril…met van die glazen die donker worden zodra je buiten bent… 8)!!

Liefs, Dores.

Nou ja, met al die ‘manieren’ kan ik dus helemaal niks.

Er is namelijk niet 1 kind gelijk, ieder kind heeft andere behoeftes. Ik doe alles op mijn gevoel, en op het gevoel van mijn kindje.

Blijkbaar valt MIJN manier van opvoeden onder ‘natuurlijk ouderschap’.

Maarre…Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw meekleurende glazen. Ik draag namelijk soms een bril. Is het echt wat? En aan wat voor prijs moet ik dan denken?

@Ceinwyn wrote:

@blue_fairy wrote:

Nee, is mijn eigen naam. ( Mijn eigen manier dus :wink: )

Wat voor een eigen bedrijf heb je als ik vragen mag?

Ceinwyn

Ik heb een ik heb een bureau in verkeerseducatieve projecten op peuterspeelzalen, kinderdagverblijven, basisscholen, voortgezet onderwijs etc. Zeg maar 0 tot 20. En daarnaast af en toe nog iets voor ouderen. Dit doe ik in opdracht van overheden; gemeenten, provincies. Ik geef ook advies. En als je ooit een vraag over iets met verkeer hebt, kun je mailen, dan zoek ik het uit als dat moet (ik weet de tussendoorweggetjes naar de antwoorden iets beter).

Erg leuk! Voor een groot deel eigen tijden, da’s het voordeel. Nadeel is dat ik soms ver weg moet en regelmatig avonden werk. Maar ik vermaak me prima zo!

Die glazen zijn helemaal geweldig :inlove: !! Van buiten naar binnen lopen is ook te doen: met een paar minuten zijn je glazen weer normaal. Ik heb daar geen last van. Heerlijk, geen switchen van brillen meer, echt fantastisch!

Alleen in de auto, achter glas, werkt het niet. Ik rij geen auto dus voor mij maakt dat dus niet uit, maar dat is wel iets om over na te denken bij aanschaf. Wel las ik in een reclamefolder van een opticien over nw glazen voor in de auto. Hoe of wat weet ik niet precies. Dat is vast wel ergens te googlen.

Tja en die prijs, :oops: geen idee. Zou ik hubbie moeten navragen. Maar elke opticien heeft altijd wel aanbiedingen…Ze zijn wel iets duurder dacht ik…

Ik zou als ik jou was gewoon even bij je opticien om info vragen.

Maar ik ben er dus helemaal weg van!

Liefs, Dores.

welkom

welkom