ik ben engeltje
woon samen met mijn vriend in het oosten van Nederland
wij hebben al het 1 en ander mee gemaakt vorige jaar juli kwamen wij erachter waarom wij niet zwanger werden
(mijn insuline was veelste hoog niet de suiker maar insuline zelf) naar strenge dieet begon op 9 aug 2007 ben ik gaan afvallen mocht bijna niets eten en uiteindelijk was ik 14 kilo in 5 weken tijd kwijt en eindelijk na anderhalf jaar tijd werden wij zwanger in oktober 2007 helaas eindigde dat eind november in een miskraam.
vrij vlot was ik weer zwanger testte eind januari positief werd goed in de gaten gehouden helaas werd ik op 13 februari met spoed opgenomen in het ziekenhuis omdat ik eigenlijk al op 10 februari vruchtje verloren was maar me hcg bleef stijgen bleek het ook nog eens om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te gaan na 3 dagen ziekenhuis mocht ik na huis.
vrij vlot daarna werd ik weer zwanger op 23 april 3 dagen overtijd testte ik weer positief na veel zorgen en angsten bleef dit kleintje zitten heb alleen zo nu en dan nog last van bloed verlies wat me erg angstig maakt maar tot nu toe gaat alles goed.
nou dit was zo beetje mijn verhaal voor vragen hoor ik het wel
Welkom,
Jemig heftig verhaal, ga duimen dat alles goed blijft gaan
hey meid ow wat een verhaal naar zeg
tog gefeliciteert met dit kindje
hey meis wat een naar verhaal joh
maar hopelijk heb jij over een paar maanden een mooi gezond kindje in je armen!!
in die tussen tijd veel plezier hier op het forum!!!
gr loessie
Wat vervelend voor jullie. Maar nu toch al 19 weken zwanger!
Van harte gefeliciteerd ! :thumbup:
Welkom hier en veel lees en schrijfplezier.
Wat hebben jullie al veel moeten mee maken zeg.
Ik duim ondertussen mee dat alles oke gaat en dat jullie over een dikke 20 weken jullie wondertje in de armen mogen sluiten
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op dit leuke forum! Het is spannend voor je, lees ik. Ik hoop dat alles goed blijft gaan! :thumbup: Veel kletsplezier hier!
Jeetje…wat een verhaal zeg.
Gefeliciteerd iig met je zwangerschap. Hopen dat alles goed blijft gaan.
welkom,
thnx dames
aankomende vrijdag de 20 weken echo
en we zullen zien of ons knulletje nog een knulletje is
we weten dat het schedeltje en buik en rug zoiezo netjes gesloten is en ook weten we dat blaasjes en niertjes werken inverband met combinatie test die we deden met 12 weken en daar ook na gekeken werd
zenuwachtig ben ik nog niet voor vrijdag misschien komt dat nog
Welkom hier!
Liefs Moirah
ben weer terug van weg geweest
kon toch niets meer vinden hihi
Welkom Terug En Veel Plezier Hier !!!
Ps. Ik zat al te kijken naar de datum van je eerste
voorstelberichtje! :shock: :mrgreen:
Ik zie dat je knulletje idd. een knulletje was! :inlove:
Alles allemaal goed gegaan?
Welkom,
veel lees en tik plezier.