hallo tnt post vraagje

hallo



vandaag zijn ze met een pakketje aan de deur geweest en staat er op afte halen de eerst volgende werkdag



nou heb ik morgen geen tijd om het af te halen en dacht ik dan haal ik het zaterdag wel even af



nou zegt mijn vriend nee het moet morgen gehaald worden want in het weekend kunnen geen pakketjes afgehaald worden :think:



klopt dat wel ik heb geen idee maar er zijn toch mensen die hun pakketjes alleen in het weekend af kunnen halen :think:

ligt eraan wat voor afhaalpunt je hebt.

Hier kan het ook gewoon in het weekend bij het gewone postkantoor.

Maar er zijn ook van die speciale afhaalpunten (hier ook bv op het industrieterrein) en daar is niemand in het weekend



gr

muts

zolang het afhaalpunt open is in het weekend kan je het gewoon ophalen hoor… na 8 jaar postbode geweest te zijn denk ik toch echt dat je vriend ongelijk heeft :wink:



veel plezier met je pakketje!



Groetjes Elmo

het is een gewoon groot postkantoor in de stad die is gewoon open tot een bepaalde tijd , maar mijn vriend denkt dat het afhaalloket gesloten is en het postkantoor wel open is :think:

nee hoor…je kan gewoon bij het postkantoor je pakketje ophalen. Zo niet dan is het een heeeeel raar postkantoor! enne…je pakketje blijft 3 weken liggen hoor, dus op zich tijd genoeg om m op te halen! :mrgreen:

nou perfect zeg heel erg bedankt we konden het op internet nergens vinden en ik zei ik zet het eens op kok die weten dat wel hihihi en ja hoor nou weten we het al :inlove: :inlove:



en ik weet dta er meer tijd is om het op te halen maar je weet hoe mannen zijn hij wil graag zijn pakketje hebben al moet ik er hemel en aarde voor bewegen :roll: :mrgreen: :mrgreen:



bedankt :-* :-* :-*