Hallo, mijn naam is Sandra.
Ik heb een zoon van bijna 2, Sem en we zijn nu sinds september 2006 bezig voor een broertje of zusje voor Sem.
Ik sta twee dagen per week voor de klas en verder vind ik het heerlijk om lekker te “moederen”.
Heel erg veel meer heb ik nu niet te melden, dat komt allemaal wel op andere delen van het forum.
Ik hoop dat ik het hier gezellig ga krijgen, want je verhaal met anderen delen kan heel prettig zijn.
Liefs,
Sandra.
:vlinder:
hoi welkom en veel plezier hier
Hoi welkom hier en veel plezier!
Gr Jen
Hoi Sandra, welkom op het forum. En vooral ook heel veel klusplezier en dat er snel een broertje of zusje voor Sem in je buik mag groeien.
Je verhaal kun je zeker goed kwijt hier op het forum. Mij heeft het in elk geval enorm veel goed gedaan. En ook van je afkletsen is natuurlijk heerlijk :thumbup:
Succes,
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Welkom hier en veel forumplezier!
Ik hoop dat jullie zwangerschapswens voor een broertje of zusje voor Sem gauw uitkomt!
welkom op het forum , en veel plezier hier.
en nu maar hopen dat er snel een nieuw wondertje in je buik mag groeien, zodat sem lekker een grote broer kan zijn. :inlove:
Wat een lieve reacties, dank jullie wel!
Welkom en veel forumplezier hier!
Welkom en veel lees en schrijfplezier
@tante polla wrote:
Welkom en veel lees en schrijfplezier
Dank je tante polla.
Je onderschrift viel me op en ik ben eens gaan speuren naar het verhaal erachter. Het heeft me erg aangegrepen. Enorm zeg, wat jij hebt meegemaakt.
Ik ben wel heel blij voor je dat je nu weer zwanger bent.
Natuurlijk zal het komende kindje geen vervanging worden voor jullie kleine Loek, maar straks ben je niet meer alleen maar moeder, maar ook moeder die mag moederen!
Liefs,
Sandra.
Welkom!!
:: welkom ::
Dank je, dank je…
Ik voel me nu wel HEEL welkom hoor, heerlijk!
Liefs,
Sandra.
Gelukkig voel je je welkom. Het is hier ook heel erg gezellig en leuk.
Bedankt voor je lieve woorden
Liefs Viola
welkom hier en veel lees en schrijfplezier gewenst en zeker een goede klustijd gewenst en hopelijk mag er spoedig een broertje of zusje voor Sem komen
Welkom hier!
Nou, 't is voor elkaar hoor!
Ik ben zwanger, hoera!!!
Eind maart krijgt Sem een broertje of zusje, we zijn zo blij!