hallo ik ben weer

hallo mensen ik dacht ik laat weer even wat van me hooren omdat ik al een tijd je niet meer op de forum ben geweest en ik wou even laaten weet hoe het met mijn en de kleine gaat het gaat heel goed me kleine Elmyra je groeit heel snel ze weegt nu 8285gr en haar lengte is 70cm en ze is nu 7maanden en 10dagen en ze slaap goed en ze is nu ook aan het babbel en ze ken nu ook al woordjes en de woordjes zijn papa en mama en ze ken ook op de buik rollen maar de ken nog niet zo goed kruipen ze is aan het tijgeren maar ze probeert het wel maar verder gaat het heel goed maar ik heb het nog wel druk met de kleine en daarom zit ik niet zo vaak op de computer omdat ik dan me de kleine bezig ben en alles ik op de computer ben dan ben ik op mijn msn en soms op de forum maar alles de kleine weer wakker is of aan het huillen dan ben ik weer bezig met de kleine maar verder gaat het heel goed met ons maar alles je meer wil weten over de kleine of over mijn kan het via de mail of msn mijn msn is…



vriendelijke groetjes mama van Elmyra :smiley:



Edit: emailadres verwijderd.

Fijn te lezen dat het goed gaat met jou en je meissie.

Maar graag in het vervolg gebruik maken van interpuncties (leestekens) want je stukje is erg moeilijk te volgen.



Groetjes,

TaMa

@TaMa wrote:

Fijn te lezen dat het goed gaat met jou en je meissie.

Maar graag in het vervolg gebruik maken van interpuncties (leestekens) want je stukje is erg moeilijk te volgen.



Groetjes,

TaMa
wat bedoel je ik snap je even niet kan je het even uitleggen

Het was niet bedoeld als een aanval hoor maar ik vond je stukje erg moeilijk te lezen aangezien er totaal geen leestekens instond zoals een punt of een komma, snap je? :wink:



Groetjes,

TaMa

@Mama van Elmyra wrote:

@TaMa wrote:
Fijn te lezen dat het goed gaat met jou en je meissie.

Maar graag in het vervolg gebruik maken van interpuncties (leestekens) want je stukje is erg moeilijk te volgen.



Groetjes,

TaMa
wat bedoel je ik snap je even niet kan je het even uitleggen




Wat bedoel je? Ik snap je even niet. Kan je het even uitleggen?

Dit bedoelt TaMa… Hoofdletters, leestekens (komma’s, punten, vraagtekens) gebruiken… Je stuk tekst is één grote brij, aangezien het niet duidelijk is waar een nieuwe zin begint en eindigt…

:wink: