Hallo, ik ben nieuw...

Hallo allemaal,

Na al wat forums af te hebben gesnuffeld, kreeg ik de tip van mijn schoonzusje om hier eens te kijken. Maar wat een hoop informatie!

Ik ben Karine, ik ben 26 jaar en ben nu 1,5 jaar getrouwd en inmiddels 12 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Heel spannend dus allemaal. We wonen in het noorden van het land en hebben het goede nieuws net aan mijn schoonouders verteld.

Mijn ouders moeten (helaas) nog eventjes wachten, want ze zijn op vakantie :frowning: . Maar ik hoop het hen komend weekend te kunnen gaan vertellen. Zij worden dan voor het eerst opa en oma!

Maar goed. De rest zal ik ook wel op andere plekken op dit forum kwijt kunnen. Als jullie nog dingen willen weten, vraag maar raak. Vragen staat vrij, ik weet alleen niet zeker of ik op alles antwoord geef.

Groetjes,

Karine

welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap :mrgreen:

welkom en van harte met je zwangerschap!!

gr loessie

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op dit leuke forum! Veel kletsplezier hier!

Haaaaai :mrgreen:

gevonden dus :lol:

maar ik zal je rustig laten kletsen zonder teveel meelezen bij de febmama’s hoor :angel:

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op dit forum.

Geeft niet hoor, Annemarie, lees maar lekker mee. Als ik niet wil dat jij het leest, dan schrijf ik het toch niet op, want dan wil ik namelijk ook niet dat de rest van de wereld het leest.

ps ik heb ook al een aantal foto’s van mijn schattige neefjes en nichtje hier bekeken…

filmpje van Jelmer al gezien?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60901

Ja echt zo schattig, erg gelachen, vooral hoe voorzichtig Niekje dan ook in tegenstelling te werk gaat.