Hallo! en gelijk een vraagje...

hallo allemaal!

ik zal me eerst even netjes voorstellen. Ik ben Fluppie en ben 26 jaar. afgelopen juni ben ik gestopt met de pil om lekker relaxt te kunnen ‘ontpillen’ en vanaf deze maand zijn we er echt voor gegaan. heel erg spannend dus.

nu heb ik al een week allemaal kleine steekjes en krampjes in mn onderbuik en bij mn liezen (het lijkt wel een soort spierpijn). ook zijn mn tepels ineens een stuk groter en heb ik eromheen allemaal kleine bultjes. ook ben ik sneller moe dan voorheen en heb ik het idee dat er een ballon in mn buik zit. eetlust heb ik op zich niet echt, word er bij vlagen zelfs erg misselijk van. afgelopen vrijdag had ik ineens allemaal viezigheid in mn slipje (sorry, niet echt smakelijk) en de dag erna was het weer weg. en zo kan ik nog wel even doorgaan met alle vreemde verschijnselen. zou ik zo snel al zwanger kunnen zijn? mn eisprong was vorige week en ik moet volgende week weer ongesteld worden (dinsdag).

alvast bedankt voor jullie antwoord!

liefs, Fluppie

sorry verkeerd gelezen , dinsdag dus volgende week …

je zou kunnen proberen om een test te doen al denk ik dat die nog niks prijsgeeft … al heb ik 4 dagen voor mijn NOD dag positief getest maar das meer uitzondering dan regel.

als je toch een test zou willen doen dan kan je beter een goedkoop huismerk test nemen omdat die al gevoelig zijn voor een heel klein beetje hormoon , neem je de cleaurblue test die heeft zoveel nodig dat de meeste pas na een week positief testen , ik had de huistest van de kruidvat , 2 voor max 5 euro , scheelt een boel centjes iig!!!

beter is het denk ik om nog een weekje rustig te wachten en als je dinsdag nog niet ongi bent geworden er dan een testje ertegen aan te gooien.

succes !! en welkom !!

Ik zou toch ff je nod afwachten, het is nu wel een beetje erg vroeg om al te gaan testen.

Succes :wink:

bedankt voor jullie antwoord!! ik wacht inderdaad gewoon mijn nod af. weet je wat het is, nu is het nog zo’n lekker gevoel. de hele tijd heb je in je hoofd, misschien ben ik wel zwanger! dat idee alleen al zorgt dat ik op wolkjes loop! als straks de test negatief is, is het zo definitief! klinkt heel raar ik weet het!

ik heb ook echt heel slecht geslapen vannacht, niks voor mij. normaal slaap ik al als ik alleen mn kussen al zie! ben ook weer een beetje draaierig op mn maag. gister met sporten moesten we oefeningen plat op onze buik doen, en ik an vertellen dat ik allesbehalve lekker lag. het leek wel of er een harde ballon in mn buik zat!