Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Priscilla woon samen met Michel, we hebben een zoontje van twee en zijn nu bijna 12 weken zwanger.

Heb in nov een miskraam gehad bij 10 weken. Wij zijn erg blij met deze zwangerschap maar ook erg bang. Daarom heb ik me aangemeld om ipv stil te staan bij de nare dingen ook de leuke te lezen en vertellen.

:inlove:

welkom en veel plezier hier

gefeliciteerd met je zwangerschap

Hoi Priscilla,

welkom op het forum.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Begrijpelijk dat je wel erg bang bent,maar inderdaad zoals je zelf ook zegt probeer de leuke dingen te lezen en aan te denken en lekker genieten van je zwangerschap!!

Liefs Nancy.

welkom hier en veel lees en schrijfplezier gewenst!

Gefelciteerd met de zwangerschap! Probeer zoveel mogelijk te genieten hoor. Is idd moeilijk kan ik uit ervaring zeggen na een miskraam,maar voor je het weet is je zwangerschap voorbij zonder dat je echt genoten hebt!!!

Wij hadden in juli namelijk een miskraam en waren gelukkig meteen daarna weer zwanger. Maar moet wel bekennen dat ik nu een stuk onzekerder ben hoor. Nog steeds!!!

Maar zie we zijn alweer bijna 33 weken zwanger :dance: :dance:

Bedankt voor jullie lieve reacties :smiley:

En schoen ik ben ook erg blij dat ik weer snel zwanger mocht raken. Heb in nov de mk gehad en in jan was het weer raak :inlove:

Ik verplicht mezelf ook zeker te genieten maar het lijkt wel of er steeds iets vanuit me achterhoofd het er nog effies lekker in wil wrijven :wall:

Maar voel me echt 10x beter dan bij de vorige zwangerschap, dus daar moet ik me ook aan vast houden :slight_smile:

Gelukkig dat het bij jou nu ook goed zit en gaat :wink:

Welkom op dit leuke forum en heel hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor de geboorte van mijn dochtertje Arwen heb ik 2 x een mk gehad, en ik weet hoe dubbel het is als je opnieuw zwanger bent. Je bent blij, maar ook bezorgd… Maar je hebt een positieve instelling :thumbup:!

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Gefeliciteerd met je zwngerschap

welkom en veel plezier

gefeliciteerd met je zwangerschap

Hoi Priscilla, welkom op het forum en gefeliciteerd met de (bijna) 12 weken grens van jullie zwangerschap!!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Welkom op het forum priscilla en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Annamarie

welkom en veel plezier op KOK!

Hier ook een mk gehad…mijn 1e zwangerschap…herkenbaar dus.

Maar je voelt het verschil wel,jij dus ook,deze beeb komt er wel!!

geniet ervan!

Lieve berichtjes weer van jullie allemaal :-*

En renzosmam het voelt nu ook veel beter, kan daarom denk ik ook weer de leuke dingen zien :lol:

Wel heb ik veel nachtmerries… Hadden jullie dat ook? (voor degene die een miskraam gehad hebben) En heb daardoor last van netelroos (stress bulten).

Elke ochtend als ik naar de wc ga en verlies geen bloed hang ik in gedachten de vlag weer uit.

Ik hoop dat jullie je ervaringen met mij kunnen delen.

Veel Liefs Priscilla

Welkom op KOK! :-*

Welkom en veel forumplezier hier! En gefeliciteerd! :smiley: