hallo allemaal,
Ik ben Annemarie en woon samen met mijn vriend Ronald in de provincie Groningen.
Wij hebben alheel lang een kinderwens en zitten helemaal in de molen van ziekenhuis in en uit.
Eerst hebben we allerlij onderzoeken gehad waarom we niet zwanger kon raken. De reden is dat mijn eileiders verstopt zitten met verklevingen.
Nu zijn we doorverwezen naar Meppel.Daar zijn we begonnen met onze eerste IVF poging. Na dik 2 weken Decapeptyl en Puregon te hebben gespoten heeft de gynaecoloog besloten dat we moesten stoppen met deze poging, omdat ik te heftig op deze hormonen reageerde. Ik zat op het randje van een overstimulatie.
Nu ben ik begonnen met een pil waar je de menstruatie mee opwekt. Deze moet ik 10 dagen 3x daags slikken en dan stoppen en als het goed is waordt ik dan ongesteld. Dan moeten we weer naar Meppel om een (inwendige)echo te laten maken.
Als alles goed gaat mogen we dan weer beginnen met een nieuwe poging, alleen wel met een veel lagere dosering.
Ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen en ervaringen uit te delen.
Zijn er meer die IVF hebben gedaan of nu mee bezig zijn?
Groetjes Annemarie
hoi welkom hier
er zijn speciale topics voor die onderwerpen moet je anders evenkijken bij zwanger worden dan vind je het allemaal vanzelf
veel succes en vel forum plezier
gr loessie
welkom en veel plezier
en veel succes
welkom en veel plezier :thumbup:
Hoi Annemarie, welkom op het forum. Idd even kijken onder zwanger worden.
Heel veel succes met zwanger worden :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:: welkom en veel forum plezier ::
welkom veel plezier en succes met zwanger raken!
Welkom en veel succes!!
Welkom op dit leuke forum en heel veel succes met zwanger worden
Welkom en veel lees en schrijfplezier
Succes met zwanger worden
welkom en veel plezier hier
voor je!!
Succes en WELKOM!
Welkom en veel forumplezier hier! En veel geluk gewenst!
welkom en veel forumplezier