hallo allemaal

mijn naam is margo, ben 39 jaar en woon samen met mijn vriend, ons dochtertje en hond in roermond (limburg)



na drie miskramen, waarbij zich alle keren alleen een lege vruchtzak had ontwikkeld, hadden we de hoop op gezinsuitbreiding een beetje opgegeven. eind april vorig jaar merkte ik dat ik overtijd was. een zwangerschapstest gedaan en jawel hoor, zwanger. de verloskundigepraktijk gebeld en de dag na moederdag kon ik terecht voor een echo. met een toch ietwat onzeker gevoel ging ik erheen, bang voor alweer een teleurstelling. ik durfde ook niet op de monitor te kijken, totdat de verloskundige zei, gefeliciteerd met de zwangerschap, kijk daar klopt het hartje.

ik schoot vol en toen ik mijn vriend belde kon ik amper praten van alle emoties. hij had geen woord verstaan van wat ik zei en omdat hij me alleen maar hoorde huilen, dacht hij dat er niks te zien was geweest op de echo.

bij thuiskomst liet ik hem de foto’s zien en toen besefte hij dat er dit keer wel degelijk een nieuw leven in mijn buik in ontwikkeling was.

we waren blij verrast en zo gelukkig met het goede nieuws. op 15 december 2012, de uitgerekende datum en tevens mijn eigen verjaardag, werd om 04:29 onze dochter michelle geboren.

Allereerst welkom op het forum en jeetje wat een verhaal…maar gelukkig toch nog eentje met een goed uiteinde en een mooie wereldburger erbij.

Gefeliciteerd met jullie kleine wonder en geniet er maar lekker van…en veel plezier op het forum…

Welkom en gefeliciteerd met jullie dochtertje!

Veel leesplezier hier!

welkom en gefeliciteerd met jullie dochtertje